Inlägg från: Wolfhound |Visa alla inlägg
  • Wolfhound

Cillit Bang

Ja, just det. Jag har gått på reklamen.

Fast jag kan faktiskt rekommendera den. Testade den när jag kom hem. Och det blev jättebra. Tog bort alla fula fläckar från kylskåpsdörren. Med ett enda lätt handtag.

Man behöver inte göra det svårare och jobbigare att städa än nödvändigt.

• Svar på tråden Cillit Bang
  • Wolfhound

Den fungerar live. Den som medverkar i reklamen gör säkert fel. Men jag är mycket nöjd.

• Wolfhound

TweteGirl: Bra tips: Fogarna på köksgolvet.

Det finns två sorter, en för kök och en för badrum. För att testa tog jag den som är för kök och imorgon, tjejjer, så investerar jag i den för badrummet också. Och ja, Ajax är också bra!!

• Wolfhound

Betiz: På sprayflaskan står vilka ytor man kan använda det på. Visst det är säkert något starkt och alla ytor är inte lämpliga. Som keramikhällar varnas det för att använda det på.

• Wolfhound

Det måste vara det bästa som hänt oss som vill ha ett rent hem utan att överanstränga oss!!

• Wolfhound

Bettiz: Vassego´det är kul att dela med sig.

• Wolfhound

Har torkat litet under helgen...och fått helt "nya" kyl/frys-dörrar, diskbänk, köksskåp..jag har bara sett litet hastigt på reklamen, men där används svamp, vilket är onödigt. En trasa går precis lika bra (bättre). Den andra för dusch/bad har jag inte köpt. Kanske bra det efter ett inlägg, längre bak...(tack Twid)

Svar på tråden Cillit Bang