• PepsiMax95

Tidigt graviditetstest(bild) och symtom

Hej, idag är jag på ÄL+9 och gjorde ett test imorse (se bild) jag tycker mig se ett väldigt svagt streck, likaså min kollega. 
    vi hade,vas vi tror, sex på själva ÄL-dagen.  Jag har ömma bröst och framförallt på utsidan men även innanför Eller vad man ska säga.

igår hade jag ?mensvärk? på ÄL+8 och har ALDRIG det förutom en dag och det är när mensen kommer. 

behöver er hjälp att spekulera samt någon att prata med om det. vad Tänker ni om mitt test?
    är Så så så rädd att få förhoppningar Och sedan bli ledsen..

• Svar på tråden Tidigt graviditetstest(bild) och symtom
  • Hopsanhejsan

Åå jag ser något väldigt väldigt svagt, testa igen imorgon eller dagen därpå och se. Är själv på äl+8 och ikväll fick jag mensvärk under typ två minuter sen helt väck. mina bröst har börjat ömma mer idag och känns spända på något vis. egentligen tänkte jag vänta me o testa men ska nog köpa ett par test imorgon.

• PepsiMax95

Till hoppsanhejsan ?> kunde ej citera dig :/

åh då kan vi följas åt! jag fick också ?mensvärk? igår, på ÄL+8. Mina bröst är mer ömma och nu ikväll upptäckte jag att jag har fått med ådror på sidorna av brösten!! Vill såklart inte då Upp förhoppningar eftersom man blir så besviken?men hoppas hoppas?

ska ta ett nytt test imorgon eller fredag, har det blivit starkare tar jag ett digitalt. Har flera olika hemma hehe..

ja gör det , svårt att hålla sig ifrån att testa :) 

• Hopsanhejsan

Ja det e verkligen SVÅRT, idag upptäckte jag även en skev sak, var som två rosaröda prickar av blod på pappret, ena som ett sandkorn o andra som ett gruskorn typ, tänkte hmm kanske nidblödning men kmr väll mer isåfall? Så väldigt förvirrande. ja jag har känt av smått i brösten till o från sen någon dag men idag på kvällen sa det lixom pang. oavsett om det blir positivt elr negativt så får man väll ha lite roligt med o testa sig????

• PepsiMax95
    Hopsanhejsan skrev 2022-04-27 22:15:27 följande:

Ja det e verkligen SVÅRT, idag upptäckte jag även en skev sak, var som två rosaröda prickar av blod på pappret, ena som ett sandkorn o andra som ett gruskorn typ, tänkte hmm kanske nidblödning men kmr väll mer isåfall? Så väldigt förvirrande. ja jag har känt av smått i brösten till o från sen någon dag men idag på kvällen sa det lixom pang. oavsett om det blir positivt elr negativt så får man väll ha lite roligt med o testa sig????

Jag vet inte så mycket om nidblödning, men låter som att det skulle kunna vara det ju. Haha ja det är dock lite tortyr att testa hela tiden.
    gjorde Precis ett och det visade lite tydligare idag, så jag hoppas verkligen? tror dock Inte på det haha.. kommer behöva testa till jag verkligen är säker 

ska du testa snart??
  • Hopsanhejsan

Jag tänkte testa mej idag men blir inte så då jag jobbar, imon får jag testa mej iallafall. har du testat något mer?

• PepsiMax95
    Hopsanhejsan skrev 2022-04-29 12:30:12 följande:

Jag tänkte testa mej idag men blir inte så då jag jobbar, imon får jag testa mej iallafall. har du testat något mer?

jag testade igår igen och fick ?gravid 1-2 veckor? på digital !!! är så glad. Håller tummarna för dig nu
  • PepsiMax95
    Hopsanhejsan skrev 2022-04-30 10:20:40 följande:

Omg grattis verkligen!!! Ska ta ett idag, ska hålla mej i fyra timmar först ????????

Tack så mycket!! Ja håll dig så länge du kan, annars vänta till imorgon morgon. Jag hade inte vart på toa mellan 14-19:00 Och fick då positivt.  Uppdatera mig !!
  • Hopsanhejsan

Åå va fint grattis, jag orkade inte vänta nu o tog ett rfsu inre testa tidigt och fick ett jättesvårt knappt streck, som spökstreck. Ska fixa testa tidigt och hålla mej lite denna gång

Svar på tråden Tidigt graviditetstest(bild) och symtom