Vill färga underhåret mörkt?
Undrar om ngn kan hjälpa mig; vill färga underhåret mörkt, men vart ska jag dela håret? I öronhöjd eller? Hjälp plz...
Undrar om ngn kan hjälpa mig; vill färga underhåret mörkt, men vart ska jag dela håret? I öronhöjd eller? Hjälp plz...
när jag färgar på min kompisa så delar jag håret typ vid halva ärat unjefär;) svårt att förklara men man vill ju bara ha underhåret tar man för myckat kan det se knasigt ut! fasst tar man där örat börjar brukar det oxå bli kanon!
men man gör ju precis som man känner själv!
Jag har vid öratsbörjan lixom, passar bra på mig, har man kort hår bör man nog ta lite mindre
det som blir bäst är att ta just där överdelen på örat sitter fast i huvet! men du..gör nu inte samma misstag som de flesta som färgar under..ta INTE så mörk!
Beror herelt på hur tjockt hår du har, om du har uppklippt, hur mycket du vill ska synas.
Annars kan kronlinjen vara bra att gå på, där bak i nacken där man har en knöl eller hur man nu förklarar
Är du mycket ljus så tänk på att du saknar pigment. Tar du en för ljus färg kan det röda i färgen snappas upp av håret och då blir inte resultatet som önskat.
Lycka till