Håriga killar
Har funderat lite på hur andra kvinnor reagerar. Om ni träffar en kille och så när ni ska ha sex så ser ni att han är jättehårig på tex bröst och mage. Skulle ni inte bry er, eller bli äcklade?
Har funderat lite på hur andra kvinnor reagerar. Om ni träffar en kille och så när ni ska ha sex så ser ni att han är jättehårig på tex bröst och mage. Skulle ni inte bry er, eller bli äcklade?
Jag gillar håriga män. Det är sexigt och manligt. De får gärna ha skägg också.
Hårigt bröst är väl kanske ok, men inte hårig mage eller rygg. Är det så kommer jag locka in honom i duschen, men istället för att göra det han trodde när jag lockade honom till duschen kommer jag raka hans mage och rygg. Könshåret med.
Skulle inte reagerat negativt på en hårig kropp. Tänker att man bestämmer väl själv som man vill ha det.
Jag tycker att det är sexigt med håriga män.
Tyckte inte att det fanns något mer avtänande än när jag träffade en man som rakade sig dagligen, överallt förutom huvudet. Grymt avtändande.
Tyckte inte att det fanns något mer avtänande än när jag träffade en man som rakade sig dagligen, överallt förutom huvudet. Grymt avtändande.
Man kan se det som evolution, kraftig hårväxt hade många neandertalare, dom mixa sig vid övergånget till att homo sapiens, homo sapiens slog ut dom med intelligens och bättre hjärna.
Tycket handlar då om vad man gillar en smart person eller en grovarbetare.
Tar vi då en titt på olika trådar som att kvinnor väljer män efter utbildning och plånbok, som dom skaffar barn med så är trenden aktuell igen, håriga neandertalare är på väg att utrotas helt.
Hårigt bröst är väl kanske ok, men inte hårig mage eller rygg. Är det så kommer jag locka in honom i duschen, men istället för att göra det han trodde när jag lockade honom till duschen kommer jag raka hans mage och rygg. Könshåret med.