• Wolfie13

Dålig separation

Hoppas barnen slipper träffa honom! Fy varför är det synd om honom?? Hur länge har ni varit ifrån varandra?

• Wolfie13
    Tjohoo2 skrev 2022-05-05 08:30:11 följande:

Jag tror att det jag tycker är synd är det blev ett så konstigt slut där vi inte just nu får/ska prata med varandra. Han fick inte chansen att förbereda sig. Önskar att vi hade kunnat göra det på ett "normalt" sätt.
    Det är vara 6 dagar vi varit ifrån varandra och 4 dagar sen vi fick info om att ej ha kontakt med varandra. 

Mitt problem är nog att jag vill ringa och fråga att han är okej, och säga att allt blir okej mm... Hjälpa honom liksom. Men jag vet oxå innerst inne att jag inte kan ansvara för hans mående längre och att vi måste läka på varsitt håll. 
    Men du skrev ju tidigare att du visst lämna tidigare men det blivit kaos? Då var ju detta till sist ett fullt "normalt" slut.

Om dina barn nu behöver läka, då de har blivit utsatta för en massa skit av sin pappa, varför håller du på å svärmar för honom efter bara några dar??

Barnens hälsa och lugn å ro borde vara prio nu. Har någon av er tänkt sätta dem främst snart..? 
Svar på tråden Dålig separation