Inlägg från: Anonym (Robert) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Robert)

Kan du bli kåt av att slicka?

Nä, det där får hon ordna med själv. Mycket kan jag göra men inte att pilla än mindre ha munnen där. Många fixar ju sig inte där nere heller. Det är en smaksak men för mig funkar det inte med allt det där, tyvärr.

• Anonym (Robert)
    Anonym (Ger gärna) skrev 2025-02-03 04:32:24 följande:

Jag älskar att slicka min fru. Men jag får inte stånd av det. Jag blir mer kåt psykologiskt i huvudet av det och får en underbar psykologisk njutning av att ge henne njutning. Däremot så krävs det väldigt lite beröring på min penis efter slickandet för att den ska bli hård. Jag blir alltså lättare hård efter slickande än vad jag blir om jag inte slickar först. Men just under slickande uppstår inte hårdhet.

Håller helt med en riktig turnoff. Vissa är ju inte heller så noga med hygienen där nere .:: 
  • Anonym (Robert)

Jag har en vibrator jag gärna sätter på kvinnan som förspel, det brukar vara uppskattat däremot. den har en sådan funktion som heter oralsex. Min senaste skrattade högt och sa att hon har en likadan hemma. brukar gilla att leka med olika styrkor så att hon tycker det känns bra. ger det gärna tid så det känns bra innan vi kör igång 

Svar på tråden Kan du bli kåt av att slicka?