modelzzzzz skrev 2022-05-10 09:47:02 följande:
Tycker inte det är fel att ha leta efter någon som man attraheras av och då är min smak kanske petig eller så föredrar jag någon som lever sunt och håller sig i form. Självklart passar nog mitt utseende inte alla heller, frågan var nog mer hur svårt är det att hitta en kvinna som vill ses på regelbunden basis
Min erfarenhet som man är att tjejer/kvinnor är oerhört knepiga att komma i kontakt med. Jag vet inte om bi- eller homo-kvinnor behandlar varandra annorlunda på den punkten.
Tjejer/kvinnor säger att inre egenskaper är viktigare än ytan, ändå är det ytterst få som de vill ha någon kontakt med för att lära känna och det kan jag inte finna någon annan förklaring till än att utseendet i de flesta fall inte duger. Möjligen kan utformningen av profil/presentation på olika sidor ha en viss betydelse, men de är ofta ganska lika, d.v.s att man beskriver sig själv, beskriver vad man söker och attraheras av, berättar om intressen mm.
Jag skulle rekommendera dig att söka upp forum/sajter för kontakter, men även diskussionsforum (som exempelvis Familjeliv, Facebook m.fl.), där ju många bi-, homo- och pansexuella hänger.