• GHB

Kan du tänka dig att dejta naken på tv? "Naked attraction" kommer visas i Sverige

www.expressen.se/noje/spoiler-alert/sofia-wistam-naked-attraction-discovery-plus/

Naked attraction är ett dejtingprogram i tv, som slog igenom i England och som nu finns i flera länder. Nu kommer det även i Sverige. Ett visst antal potentiella dejtingpartners får stå nakna och sedan får en annan person sålla bort de en efter en. När bara två kandidater återstår så måste personen som väljer komma ut och visa upp sig naken. När bra en återstår så blir det en dejt mellan de två, den som valt och den som blir utvald.
    Programmet vill hylla olika kroppar och att folk kan se ut på olika sätt. Så deltagarna är män, kvinnor, långa korta, smala, feta, plastikopererade och helt naturliga. Alla får vara med! 

Kan du tänka dig att vara med? 
    Om du inte kan tänka dig att vara med, så varför inte? 
    Skulle du våga visa upp din kropp för hela svenska folket?  

• Svar på tråden Kan du tänka dig att dejta naken på tv? "Naked attraction" kommer visas i Sverige
  • Anonym (huhuhu)
    GHB skrev 2022-05-06 18:26:29 följande:
    Kan du tänka dig att dejta naken på tv? "Naked attraction" kommer visas i Sverige

www.expressen.se/noje/spoiler-alert/sofia-wistam-naked-attraction-discovery-plus/

Naked attraction är ett dejtingprogram i tv, som slog igenom i England och som nu finns i flera länder. Nu kommer det även i Sverige. Ett visst antal potentiella dejtingpartners får stå nakna och sedan får en annan person sålla bort de en efter en. När bara två kandidater återstår så måste personen som väljer komma ut och visa upp sig naken. När bra en återstår så blir det en dejt mellan de två, den som valt och den som blir utvald.
    Programmet vill hylla olika kroppar och att folk kan se ut på olika sätt. Så deltagarna är män, kvinnor, långa korta, smala, feta, plastikopererade och helt naturliga. Alla får vara med! 

Inte svårt att föreställa sig vilka typer av kroppar som kommer att exponeras och VÄLJAS!!!

Svar på frågan. NEJ FÖR HELVETE ALDRIG ÖVER MIN DÖDA KROPP!

FörnedringsTV maximalus. Men ännu en chans för Barbiedockorna att få vissa sina investeringar.
  • Mia99

Usch, vad hemskt. Vi kollade på ett halvt avsnitt av den brittiska versionen men det var verkligen pinsamt. Det var varken sensuellt, underhållande eller ens humoristiskt med glimten i ögat, bara vulgärt och primitivt.

Att man sedan påstår att det ska belysa hur vackra olika kroppar kan se ut, är ren nonsens, då deltagarna hånar och gör sig lustiga över de kroppsliga dragen som de inte själva gillar, dessutom på ett väldigt grovt och sexistiskt sätt.

Vem vill utsätta sig för något sådant, det övergår mitt förstånd. Botten av självförnedrings-TV.

• Anonym (Sigrid)

Ja, det skulle vara kul bara för att jävlas. Jag ser riktigt attraktiv ut med kläderna på, ser ut som att jag har en 10 poängs kropp. Men som naken ser jag hemsk ut. 
  • Anonym (Absolut)

Jag älskar det programmet! Just för att ingen är perfekt! Helt naturliga, unika, fina och annorlunda kroppar. Även om det finns en silikontutte med ibland

Skulle absolut vara med om jag är singel, men är i ett lyckligt förhållande. Vi tittar på det tillsammans förresten. Skrattande
  • Anonym (fittsnorre)
    Anonym (Absolut) skrev 2022-06-07 16:03:26 följande:

Jag älskar det programmet! Just för att ingen är perfekt! Helt naturliga, unika, fina och annorlunda kroppar. Även om det finns en silikontutte med ibland

Skulle absolut vara med om jag är singel, men är i ett lyckligt förhållande. Vi tittar på det tillsammans förresten. Skrattande
    Jag såg en brud i reklamen som gått på 5an. Hon är brunett och jag skulle tippa på runt 30-35- Hon verkar vara riktigt läcker. Ska bli jävligt spännande att få se henne naken. Guld i mun 
  • Anonym (-)

Undrar om det funkar med oskulder?

• Anonym (fittsnorre)
    Anonym (-) skrev 2022-06-07 16:16:13 följande:

hur menar du?
  • Anonym (Pelle)

Skulle aldrig ställa upp i dylikt program. Däremot hade det varit grymt om alla tjejer på tex Tinder hade en naken bild.  

Alla tjockisar kan just nu gömma sig genom att endast ha en ansiktsbild eller så gömmer man sig bakom lösa kläder.

Synd att den nakna kroppen är så tabu. Trots att det är vad man attraheras av.

• Anonym (kortis)
    Anonym (Pelle) skrev 2022-06-07 16:56:27 följande:

Skulle aldrig ställa upp i dylikt program. Däremot hade det varit grymt om alla tjejer på tex Tinder hade en naken bild.  

Alla tjockisar kan just nu gömma sig genom att endast ha en ansiktsbild eller så gömmer man sig bakom lösa kläder.

du är för kort för att vara med i det programmet.sorry
  • Anonym (Pelle)
    Anonym (kortis) skrev 2022-06-07 17:00:38 följande:
    du är för kort för att vara med i det programmet.sorry
    Jag är i alla fall inte för tjock.
  • Anonym (fittsnorre)
    Anonym (-) skrev 2022-06-07 16:16:13 följande:

Vadå undra om det funkar med oskulder? Obestämd 
    Menar du att oskulder inte kan vara med i programmet? Förstör inte din fråga. 
  • Anonym (huhuhu)
    Anonym (Pelle) skrev 2022-06-07 16:56:27 följande:

Jag tycker nästan aldrig kroppar är fina eller särskilt attraherande, och det blir ju extra tydligt i det programmet och liknande. Folk ser rätt förfärliga ut. Det är väldigt sällan jag attraherats av en killes kropp innan vi blivit ihop. Har knappt sett dem förrän vi haft sex och då har jag redan varit kär de flesta gånger. Går igång på ansikten och personligheter. Kroppen är inte så viktig så länge den är smal och hyfsade proportioner.
  • Anonym (-)

Nej jag var väl inte jättetydlig då jag sovit 2-3 timmar denna vecka och va slut i skallen. Det är jag fortfarande. Men jag undrade hur det skulle funka om en oskuld ställde upp, om kvinnorna skulle gå på dejt med honom ifall det blev de som var kvar på slutet.

• Anonym (Pelle)
    Anonym (huhuhu) skrev 2022-06-07 19:31:33 följande:
    Jag tycker nästan aldrig kroppar är fina eller särskilt attraherande, och det blir ju extra tydligt i det programmet och liknande. Folk ser rätt förfärliga ut. Det är väldigt sällan jag attraherats av en killes kropp innan vi blivit ihop. Har knappt sett dem förrän vi haft sex och då har jag redan varit kär de flesta gånger. Går igång på ansikten och personligheter. Kroppen är inte så viktig så länge den är smal och hyfsade proportioner.
    Jag håller med om folk ser rätt förfärliga ut. Men det är så konstigt när större delen av befolkningen är överviktiga.  

Håller med om att kroppen ska vara smal och ha hyfsade proportioner.  
    Personligheten är viktigt. Men kan inte kompensera för en oattraktiv kropp.
  • Tsprit

Det är så det låter utåt, men i praktiken är det förnedrings-tv. Precis som att Lyxfällan ska "hjälpa" med privatekonomi, men anledningen till att folk kollar på det är för att man vill se folk som är dummare än en själv.
Svar på tråden Kan du tänka dig att dejta naken på tv? "Naked attraction" kommer visas i Sverige