Inlägg från: Indianica |Visa alla inlägg
  • Indianica

Var handlar ni era kläder?

P, jag som älskar HM!!! Jag har flera plagg ifrån HM som hållit sig fina i flera år, t ex skjortor och tröjor. Köper alla barnens kläder där, de är jättefina och billiga och bra

Till mig själv köper jag dock aldrig det billigaste på HM, typ stickad tröja för 99...för då är det akryl som noppar direkt. Men bastoppar ifrån Logg har jag precis köpt, än är de fortfarande fina och de kommer iaf duga för trädgårdsjobb Har även tänkt köpa en JÄTTEFIN tunika där FÖR 149. misstänker väl att kvalitén inte är den bästa, men den är ändå så "festlig" attd en mest kommer användas vid middag ute i sommar och så. Perfekt att man Slipper köpa nå´n "Diortrasa" då för flera tusen som sedan blir liggande

Sedan har jag en hel del basplagg ifrån MQ som jag haft i 8-9 år nu, det ni! Jag gillar att ha samma kläder så jag investerar gärna mer i varje-dag-kläder, men ungarnas kläder byts ju så fort att då är HM perfekt

• Indianica

Jo! Jag ÄLSKAR Lindex också. Guldkorn bland tantkläderna, men å andra sidan, me like tanter, de har stil & klass

Svar på tråden Var handlar ni era kläder?