• Anonym (Undrar)

Någon mer som ser?

Jag har ingen aning när jag hade ägglossning, men det har gått max 8-9 dagar. Igår när jag satt i soffan så kände jag att det bara högg till lite någonstans mitt i tjejmagen! Det var så himla lustigt.. har en del flytningar, lite trött men inga riktiga graviditetssymptom. Är ju så tidigt men fick för mig att ta ett test och jag vet inte om jag inbillar mig eller om det är plus? Har haft falsk plus förut med ett tunnt sträck som har dykt upp efter ett tag men det här dök upp direkt och var tjockt som kontrollsträcket.

• Svar på tråden Någon mer som ser?
  • Anonym (Undrar)

Tog en bild från annan vinkel och min vän ändrade ljuset på den och kunde se en skugga. Jag tror inte ens att det är äl+7 ännu. Kan man se så tidigt? 

• Anonym (E)

Skulle säga negativt. Man ska inte behöva redigera bilder för att se sträcket. 

• Anonym (Tålamod)

Man kan inte få plus så tidigt. Ibland fäster inte embryot förrän 7 dagar efter äl och först efter det bildas hcg och det måste upp i mätbar nivå vilket tar ett tag. Vänta minst 6 dagar till innan nästa test. 

• Anonym (Undrar)

Jag ska vänta i ett par dagar innan jag tar ett nytt test, hade ett hemma och fick för mig att testa. Sånt här är jobbigt haha, men spännande.

(Ibland kan man ändra lite i färg och ljus för att se saker tydligare på bild enligt min vän. Dvs de finns där men framhävs om man redigerar ex ljusstyrka (han är fotograf haha).

Svar på tråden Någon mer som ser?