• Anonym (Förtvivlad fru)

Kom på min man med hans fetisch

Vi har varit tillsammans i 12 år, gifta i ett år. Vi har två barn på 9 samt 10 år ihop, två flickor..
    min man är världens snällaste man, brusar typ aldrig upp, säger aldrig nått dumt tillbaks om vi skulle bråka å jag slänger ur mig nån kråka :P ville ni skulle få en liten bild av han bara..
    idag som alla dagar är det min man som lämnar barnen i skolan, jag hämtar! jag får t.o.m. en fin bild skickad på dom tre som säger, älskar dig mamma..
    jag är på jobbet och ser det 1 timme senare å svarar med ett hjärta.
    Försöker sedan ringa min man flera ggr men kommer till röstbrevlådan, telefonen är alltså avstängd i flera timmar.
    vid lunch åker jag hem, bor 5 min från jobbet. Jag hittar då min man sovandes hemma i sängen, han säger att han inte mår bra och ber mig gå ut..
    jag vägrar såklart å tycker hela grejen känns olustig å inte likt min man som alltid är på jobbet å alltid svarar i telefon.
    Jag ser att han döljer något under täcket å drar då i hans täcke. Han får typ panik å kämpar emot med täcket.. tillslut ser jag hans ben, han har  då på sig knall rosa spandex tränings tights, typ tjej träning byxor, (hål för snoppen ser jag efteråt) Jag tvingar han att visa vad han gömmer under täcket. Å efter mkt om å men visar han. Det är en kudde som han tryckt ner i ett par skinn/latex imitation leggins som han ligger och kramar.. jag är såå schockad. 
    kan tillägga att hela hans dator är full med porrfilmer, sjuktligt mkt. typ vanliga porrfilmer med med inslag av spandex/latex.
    han ropar förtvivlat att han har en fetisch å att han hatar sig själv, att han känner sig sjuk å äcklad som har detta. 

vi sätter oss sedan ner å pratar om det, han berättar att han haft detta beteende sen han var 18 år (vi är 38 år) att det har gått i perioder å mer när han mår dåligt. Han har mått väldigt dåligt det sistone enligt andra saker som han säger. Men nu när jag vet detta å efter vad han berättat hur han ser på sig själv så måste det ju va pga denna ?last? som han mår dåligt?!
    snälla finns det nån där ute som också har denna fetisch el erfarenhet? 

min man säger att han är glad att jag kom på han sa att han nu inte kommer vilja göra så mer, för nu är det ute å jag vet osv å det kommer ta emot mer.

att han ska trycka bort det beteendet å bara glömma det, han slängde Alla sina kläder för han ville inte se dom mer å han äcklar sig på sitt beteend säger han, (han har tidigare i sitt liv bränt upp sånna kläder, men sen köpt nytt igen) han vill absolut inte att jag berättar för någon å han vill inte prata med nån. Utan säger att han bara nu ?ska sluta? 
    men hallå man kan väl inte bara Bestämma sig för att en fetisch ska försvinna å aldrig komma fram igen? Han kommer väl må jätte dåligt då pga att han inte kan vara sig själv?
    jag har alltså inte sagt att han inte får,  dock sa jag att det är bra att jag fått reda på det men vår relation å mina känslor blir. Ju Inte detsamma för min man.
    jag kan inte tänka mig att fortsätta vår relation ihop om detta fortsätter, är inte min grej helt enkelt. Dock känns det ju inte rätt att han ska stänga inne sina känslor å sin fetisch. å vill tillägga att han INTE säger att han ska sluta pga min å hans relation utan han mår fruktansvärt dåligt pga Detta å har legat som en stor ångest över honom, en stor skam säger han. 

men vad ska jag göra? jag älskar min man el den man jag trodde jag kände, jag kan inte tänka mig leva med en man som vill klä på sig kvinno tights med hål för snoppen som han ligger i runkar i själv i ett rum..
    men vi har hus och familj å levt lyckliga ihop i 12 år, detta kom som en schock å jag vet inte vad jag ska göra, hur jag ska tänka?!
    han sa att nu är det så skönt att du vet å ifall jag mår dåligt å liksom får dom tankarna så kan ju du hindra mig från att göra sånt, han vill alltså inte göra sånt utan det är som en drog säger han.

• Svar på tråden Kom på min man med hans fetisch

Så enligt min man så ska vi leva på som vanligt, han ska aldrig mer göra såhär, han vill inte själv och jag skulle inte kunna acceptera det.
    men vad händer med min man då, hur kommer han må? Gråter
     han har ju levt med detta i över 20 år i smyg...

• Anonym (H)

Så han gillar latex och tajts? Är det verkligen hela världen att introducera något sådant i ert sexliv? Varför tycka det är äckligt?

• Anonym (Stötta honom)

Okey, det är en fetisch han har inte så att han är otrogen. Jag tycker att du kanske ska vara mera öppen och låt honom involvera dig i sin fetisch varför ska han skämmas för nåt han är samt så säger du att han är en bra man. Tror inte han mår så bra just nu speciellt ifall han skämmas och inte får vara den han är. Önskar er båda lycka till :) stötta din man och involvera dig själv me honom. Testa vem vet kanske du gillar det.. lycka till

• Anonym (Mimmi)
    Anonym (H) skrev 2022-05-09 20:50:23 följande:

Så han gillar latex och tajts? Är det verkligen hela världen att introducera något sådant i ert sexliv? Varför tycka det är äckligt?

Ja, det är hela världen om man känner avsmak för det. Vilket ts gör. 

Tack för svar. Jag vet att det finns många som tänder på lack/läder/latex men det sjuka för mig är ju att han köpt kläder till sig själv som han i smyg tar på sig å ligger å onanerar, har ett par byxor som han fyllt med en kudde som han antagligen ligger å smeker.,.inte att han tänder på att tjejer har det utan använder det själv, två helt olika saker enligt mig. 
    förstår att detta måste vara jätte jobbigt för min man, å nej detta är inget jag kommer tycka är okey Tyvärr, det är inte jag helt enkelt. 

men det jag undrar, kan man verkligen bara ?stänga av? sin fetisch å hur mår man igentligen då?
    fortsätter det så kommer vi separera och då får han ju göra som han vill, saken är den att han säger att han inte vill å behöver göra såhär mer men det tror jag han säger för att göra mig nöjd och för att han sköms.
    men vill ju samtidigt han ska må bra å inte stänga ute nått pga mig, det är inte rätt det heller.
    så skulle gärna vilja höra från nån som har en fetisch Hur man tänker å agerar? 

• xnfsm

Absolut kan han säkert göra det, folk har ju förtryckt sina lustar pga andras åsikter sen urminnes tider.

Det han gör/gjorde skadar ingen. Om han runkar i tights och du inte får reda på det - vem bryr sig? Släpp det och gå vidare med livet om ni är lyckliga i övrigt.

• AndreaBD
    Anonym (Förtvivlad fru) skrev 2022-05-09 21:09:53 följande:

Tack för svar. Jag vet att det finns många som tänder på lack/läder/latex men det sjuka för mig är ju att han köpt kläder till sig själv som han i smyg tar på sig å ligger å onanerar, har ett par byxor som han fyllt med en kudde som han antagligen ligger å smeker.,.inte att han tänder på att tjejer har det utan använder det själv, två helt olika saker enligt mig. 
    förstår att detta måste vara jätte jobbigt för min man, å nej detta är inget jag kommer tycka är okey Tyvärr, det är inte jag helt enkelt. 

men det jag undrar, kan man verkligen bara ?stänga av? sin fetisch å hur mår man igentligen då?
    fortsätter det så kommer vi separera och då får han ju göra som han vill, saken är den att han säger att han inte vill å behöver göra såhär mer men det tror jag han säger för att göra mig nöjd och för att han sköms.
    men vill ju samtidigt han ska må bra å inte stänga ute nått pga mig, det är inte rätt det heller.
    så skulle gärna vilja höra från nån som har en fetisch Hur man tänker å agerar? 

Allvarligt? Då var det nog aldrig kärlek ifrån din sida. Hur kan man separera för att mannen tänder på något som du inte är intresserad av? Vaddå äckligt? Du behöver inte gilla det och du behöver inte göra något sånt med honom.

Men det hemska är ju att du intalar honom ännu mer att det är något hemskt fel på honom. Och att du vill kasta bort relationen för det!  Istället för att visa förståelse och låta honom sköta det själv. Det skadar ju ingen! 
  • AndreaBD
    Anonym (H) skrev 2022-05-09 20:50:23 följande:

Precis. Och om man nu själv tycker att det är omanligt (vilket jag också skulle tycka), då får han väl sköta det själv. Men inte "sågar" man honom och bekräftar det som han själv redan är orolig för -  att det är något jätte-sjukt och äckligt. 

Sånt kan knäcka en människa! Och hon tycker uppenbarligen att det är värt det!  Kräks
  • AndreaBD
    Anonym (Mimmi) skrev 2022-05-09 21:00:42 följande:
    Ja, det är hela världen om man känner avsmak för det. Vilket ts gör. 
    Hon behöver ju inte titta på. Och om hon inte behöver se det eller bli involverad på något sätt, så har hon faktiskt ingen rätt att fördöma det. Det är hans grej. 
  • Friger

Hahaha, vilken jävla grej!

Skoj som fan! Förstår att han skäms som en hund! Vem skulle inte göra det i hans läge? :D

Däremot tycker jag att du är lite hård. Alla har vi våra lik i garderoben. Ibland ett helt gravfält. I ärlighetens namn, det kunde ha varit värre!

Svar på tråden Kom på min man med hans fetisch