Kom på min man med hans fetisch
Vi har varit tillsammans i 12 år, gifta i ett år. Vi har två barn på 9 samt 10 år ihop, två flickor..
min man är världens snällaste man, brusar typ aldrig upp, säger aldrig nått dumt tillbaks om vi skulle bråka å jag slänger ur mig nån kråka :P ville ni skulle få en liten bild av han bara..
idag som alla dagar är det min man som lämnar barnen i skolan, jag hämtar! jag får t.o.m. en fin bild skickad på dom tre som säger, älskar dig mamma..
jag är på jobbet och ser det 1 timme senare å svarar med ett hjärta.
Försöker sedan ringa min man flera ggr men kommer till röstbrevlådan, telefonen är alltså avstängd i flera timmar.
vid lunch åker jag hem, bor 5 min från jobbet. Jag hittar då min man sovandes hemma i sängen, han säger att han inte mår bra och ber mig gå ut..
jag vägrar såklart å tycker hela grejen känns olustig å inte likt min man som alltid är på jobbet å alltid svarar i telefon.
Jag ser att han döljer något under täcket å drar då i hans täcke. Han får typ panik å kämpar emot med täcket.. tillslut ser jag hans ben, han har då på sig knall rosa spandex tränings tights, typ tjej träning byxor, (hål för snoppen ser jag efteråt) Jag tvingar han att visa vad han gömmer under täcket. Å efter mkt om å men visar han. Det är en kudde som han tryckt ner i ett par skinn/latex imitation leggins som han ligger och kramar.. jag är såå schockad.
kan tillägga att hela hans dator är full med porrfilmer, sjuktligt mkt. typ vanliga porrfilmer med med inslag av spandex/latex.
han ropar förtvivlat att han har en fetisch å att han hatar sig själv, att han känner sig sjuk å äcklad som har detta.
vi sätter oss sedan ner å pratar om det, han berättar att han haft detta beteende sen han var 18 år (vi är 38 år) att det har gått i perioder å mer när han mår dåligt. Han har mått väldigt dåligt det sistone enligt andra saker som han säger. Men nu när jag vet detta å efter vad han berättat hur han ser på sig själv så måste det ju va pga denna ?last? som han mår dåligt?!
snälla finns det nån där ute som också har denna fetisch el erfarenhet?
min man säger att han är glad att jag kom på han sa att han nu inte kommer vilja göra så mer, för nu är det ute å jag vet osv å det kommer ta emot mer.
att han ska trycka bort det beteendet å bara glömma det, han slängde Alla sina kläder för han ville inte se dom mer å han äcklar sig på sitt beteend säger han, (han har tidigare i sitt liv bränt upp sånna kläder, men sen köpt nytt igen) han vill absolut inte att jag berättar för någon å han vill inte prata med nån. Utan säger att han bara nu ?ska sluta?
men hallå man kan väl inte bara Bestämma sig för att en fetisch ska försvinna å aldrig komma fram igen? Han kommer väl må jätte dåligt då pga att han inte kan vara sig själv?
jag har alltså inte sagt att han inte får, dock sa jag att det är bra att jag fått reda på det men vår relation å mina känslor blir. Ju Inte detsamma för min man.
jag kan inte tänka mig att fortsätta vår relation ihop om detta fortsätter, är inte min grej helt enkelt. Dock känns det ju inte rätt att han ska stänga inne sina känslor å sin fetisch. å vill tillägga att han INTE säger att han ska sluta pga min å hans relation utan han mår fruktansvärt dåligt pga Detta å har legat som en stor ångest över honom, en stor skam säger han.
men vad ska jag göra? jag älskar min man el den man jag trodde jag kände, jag kan inte tänka mig leva med en man som vill klä på sig kvinno tights med hål för snoppen som han ligger i runkar i själv i ett rum..
men vi har hus och familj å levt lyckliga ihop i 12 år, detta kom som en schock å jag vet inte vad jag ska göra, hur jag ska tänka?!
han sa att nu är det så skönt att du vet å ifall jag mår dåligt å liksom får dom tankarna så kan ju du hindra mig från att göra sånt, han vill alltså inte göra sånt utan det är som en drog säger han.