Anonym (nick) skrev 2022-05-11 12:13:48 följande:
Mia99 skrev 2022-05-11 08:36:56 följande:
Jag har något som ser ut som en stringbikini men med en fast del av silver och något slags exklusivt glas som är tänkt att man för upp i vaginan som en dildo. Är det något liknande du menar? Jag vet inte om man kan köpa något sådant här hemma, den här köpte min man åt mig i Frankrike och jag tror dessutom att den var rätt dyr. Jag kan inte påstå att jag använder den särskilt mycket, den är lite opraktisk av flera skäl. Det blir bara de gångerna jag planerar att hetsa upp honom lite.
Pärlstrings har jag flera par, de är rätt sköna och väldigt fina tycker jag. Dem kan jag ha till vardags för att känna mig lite extra sexig undertill. Det skulle jag absolut köpa åt henne om jag vore du.
Ja, det där är precis som det som jag letade efter. Tack för tipset! En praktisk fråga om du inte misstycker, hur pass bekväma är dom att ha på sig? Kan man fortfarande röra sig som normalt, sitta och gå och så? Får man någon sexuell stimulans av det eller är det bara för oss män att fantisera om? Och är det verkligen glas, den delen som man för in i slidan, tänker på risken att den går sönder? Aj, liksom.
Så bra, varsågod!
Jadå, den är helt okej att ha på sig, fast kanske inte så långa stunder åt gången. Det är inga problem att röra sig som vanligt, men att cykla skulle jag nog undvika. Det är inget man går till jobbet med, utan snarare något som man tar på sig när man planerar en sexig stund med sin partner till kvällen.
Sexuell stimulans, ja, så där. Det som jag har är en "bullet" med en bredd på cirka 3-4 cm och en längd på cirka 8-9 cm, så den känns. Men det är snarare själva tanken som är upphetsande.
Materialet är inte vanligt glas utan något slags konstmaterial. Den går nog inte sönder om man inte slår på den med en hammare. Den är också lätt att rengöra, bara att tvätta med tvål och vatten.