• Anonym (nick)

Intima kroppssmycken

Jag har sen en tid tillbaka fått upp ögonen för intimsmycken, dvs sånt som kvinnor har på sig under trosorna eller istället för trosor. Det kan vara allt från pärlstrings och guldkedjor till insertable jewelry, dvs med en del som man för upp i slidan. Jag har nämnt det för min sambo någon gång och hon tyckte att det verkade lite intressant, men visade inget avsmak i alla fall. Jag är alltså ingen pervo jag behöver inte höra att jag minsann själv ska gå omkring med en pryl i anus, det är bara i mitt tycke något fascinerande med det där med något hemligt och snyggt som bara hon och jag vet. Är detta något som någon här har testat? Finns det något sånt att ens köpa i Sverige?

• Svar på tråden Intima kroppssmycken
  • Anonym (Hasse)

Min sambo har ett par sådana pearl thongs och ibland tar hon på sig dem när hon är på ett busigt humör. Jag tror att jag köpte dem på Shein åt henne, på deras webshop. Andra sorts kroppssmycken som du beskriver vet jag inte och har nog aldrig sett det heller. Men det låter lite BDSM-relaterat? Dom som säljer sexleksaker borde kunna ha dom skulle jag gissa.

• Guldnovan
    Anonym (Hasse) skrev 2022-05-10 17:34:30 följande:

Min sambo har ett par sådana pearl thongs och ibland tar hon på sig dem när hon är på ett busigt humör. Jag tror att jag köpte dem på Shein åt henne, på deras webshop. Andra sorts kroppssmycken som du beskriver vet jag inte och har nog aldrig sett det heller. Men det låter lite BDSM-relaterat? Dom som säljer sexleksaker borde kunna ha dom skulle jag gissa.

Kallas även orgasmtrosor. Jättesnygga tycker jag. 
    Märkligt namn däremot. 
  • Tompa2022
    Anonym (nick) skrev 2022-05-10 11:27:09 följande:
    Intima kroppssmycken

Jag har sen en tid tillbaka fått upp ögonen för intimsmycken, dvs sånt som kvinnor har på sig under trosorna eller istället för trosor. Det kan vara allt från pärlstrings och guldkedjor till insertable jewelry, dvs med en del som man för upp i slidan. Jag har nämnt det för min sambo någon gång och hon tyckte att det verkade lite intressant, men visade inget avsmak i alla fall. Jag är alltså ingen pervo jag behöver inte höra att jag minsann själv ska gå omkring med en pryl i anus, det är bara i mitt tycke något fascinerande med det där med något hemligt och snyggt som bara hon och jag vet. Är detta något som någon här har testat? Finns det något sånt att ens köpa i Sverige?

Men det är väl bara att köpa och ge till henne med en liten blink. I värsta fall tar hon inte på sig dem alls, eller så gör hon det och säger att den är hemsk. Då skrattar du bara, säger äsch, tar det med en klackspark och gör något annat. Hon lär inte bli sur om du inte envisas eller blir påstridig.

Jag har gjort liknande med min kära hustru, ibland har det fungerat över förväntan, ibland blev det crash and burn. Så länge man inte tar det på blodigt allvar, så gör det inget.

Jag vet inte var man kan köpa såna grejer, det är väl bara att googla?
  • Anonym (Fråga om nåt sånt?)

Jag tror mig ha sett (i porr) en slags bikinistringtrosa som hålls ihop av en buttplug. Tar man ur buttplugen tar man också av sig trosan.

Men har inte lyckats hitta den filmen igen, kan inte komma ihåg vad porrstjärnan som hade dem heter, hon var blond, snygg och hade en väldigt enkel tatuering av ett hjärta på skinkan. Men har inte lyckats hitta vare sig henne eller andra klipp med den sortens bikinitrosa.

Nu skulle jag nog inte våga köpa en sån ändå...men är det någon som vet vad en sån kan heta eller mer info om produkten? (eller porrstjärnan för den delen)

• Mia99
    Anonym (nick) skrev 2022-05-10 11:27:09 följande:
    Intima kroppssmycken

Jag har något som ser ut som en stringbikini men med en fast del av silver och något slags exklusivt glas som är tänkt att man för upp i vaginan som en dildo. Är det något liknande du menar? Jag vet inte om man kan köpa något sådant här hemma, den här köpte min man åt mig i Frankrike och jag tror dessutom att den var rätt dyr. Jag kan inte påstå att jag använder den särskilt mycket, den är lite opraktisk av flera skäl. Det blir bara de gångerna jag planerar att hetsa upp honom lite.

Pärlstrings har jag flera par, de är rätt sköna och väldigt fina tycker jag. Dem kan jag ha till vardags för att känna mig lite extra sexig undertill. Det skulle jag absolut köpa åt henne om jag vore du.
    Mia99 skrev 2022-05-11 08:36:56 följande:
    Jag har något som ser ut som en stringbikini men med en fast del av silver och något slags exklusivt glas som är tänkt att man för upp i vaginan som en dildo. Är det något liknande du menar? Jag vet inte om man kan köpa något sådant här hemma, den här köpte min man åt mig i Frankrike och jag tror dessutom att den var rätt dyr. Jag kan inte påstå att jag använder den särskilt mycket, den är lite opraktisk av flera skäl. Det blir bara de gångerna jag planerar att hetsa upp honom lite.

Pärlstrings har jag flera par, de är rätt sköna och väldigt fina tycker jag. Dem kan jag ha till vardags för att känna mig lite extra sexig undertill. Det skulle jag absolut köpa åt henne om jag vore du.
    Ja något sådant fast den här var med buttplug. Skulle även uppskatta en vagina variant, fast hellre buttplug.

Men ärligt talat blir det nog inte mycket användning heller, har social fobi och vågar knappt prata med män (eller kvinnor för den delen) så det är mer en grej för "tänk om?" för hans (eller kanske hennes?) skull. En han som inte ens finns :/ Har ju normala sexleksaker för mig själv.

Men den såg riktigt läcker ut, särskilt på henne som bar den. men vet inte vad den heter, vad hon heter osv. så är liksom fast här.

Vill du fråga din man om han vet mer om produkten? 
  • Anonym (Eva)
    Anonym (Fråga om nåt sånt?) skrev 2022-05-11 08:53:20 följande:
    Ja något sådant fast den här var med buttplug. Skulle även uppskatta en vagina variant, fast hellre buttplug.

Men ärligt talat blir det nog inte mycket användning heller, har social fobi och vågar knappt prata med män (eller kvinnor för den delen) så det är mer en grej för "tänk om?" för hans (eller kanske hennes?) skull. En han som inte ens finns :/ Har ju normala sexleksaker för mig själv.

Men den såg riktigt läcker ut, särskilt på henne som bar den. men vet inte vad den heter, vad hon heter osv. så är liksom fast här.

Kolla in bl a Dubio och Body Body.

Inspirerande!
  • Mia99
    Anonym (Fråga om nåt sånt?) skrev 2022-05-11 08:53:20 följande:

Sylvie Monthulé, i Champigny-sur-Marne utanför Paris, men de säljer tydligen även online.
    Anonym (Eva) skrev 2022-05-11 09:12:26 följande:
    Kolla in bl a Dubio och Body Body.

Inspirerande!
    Skall göra det, tack. 
    Mia99 skrev 2022-05-11 09:35:23 följande:
    Sylvie Monthulé, i Champigny-sur-Marne utanför Paris, men de säljer tydligen även online.
    Skall kolla! tack. Ja det blir köp online isf. 
  • Anonym (Eva)
    Läckra kroppssmycken! 

Vilken är din favorit?
  • Anonym (nick)

Ja, det där är precis som det som jag letade efter. Tack för tipset! En praktisk fråga om du inte misstycker, hur pass bekväma är dom att ha på sig? Kan man fortfarande röra sig som normalt, sitta och gå och så? Får man någon sexuell stimulans av det eller är det bara för oss män att fantisera om? Och är det verkligen glas, den delen som man för in i slidan, tänker på risken att den går sönder? Aj, liksom.
  • Mia99
    Anonym (nick) skrev 2022-05-11 12:13:48 följande:

Ja, det där är precis som det som jag letade efter. Tack för tipset! En praktisk fråga om du inte misstycker, hur pass bekväma är dom att ha på sig? Kan man fortfarande röra sig som normalt, sitta och gå och så? Får man någon sexuell stimulans av det eller är det bara för oss män att fantisera om? Och är det verkligen glas, den delen som man för in i slidan, tänker på risken att den går sönder? Aj, liksom.
    Så bra, varsågod!

Jadå, den är helt okej att ha på sig, fast kanske inte så långa stunder åt gången. Det är inga problem att röra sig som vanligt, men att cykla skulle jag nog undvika. Det är inget man går till jobbet med, utan snarare något som man tar på sig när man planerar en sexig stund med sin partner till kvällen.

Sexuell stimulans, ja, så där. Det som jag har är en "bullet" med en bredd på cirka 3-4 cm och en längd på cirka 8-9 cm, så den känns. Men det är snarare själva tanken som är upphetsande.

Materialet är inte vanligt glas utan något slags konstmaterial. Den går nog inte sönder om man inte slår på den med en hammare. Den är också lätt att rengöra, bara att tvätta med tvål och vatten.
Svar på tråden Intima kroppssmycken