Graviditetstecken, men negativa test...
Jag upplever massor med graviditetstecken men graviditetstesten visar negativt. Börjar tänka att jag är knäpp?
Har två barn sen innan. Minsta är 3 år.
Inte haft sex på tre månader och har hormonspiral men har känt av saker längre än så. Haft hormonspiral sen linsta föddes. Haft mens fram tills för ett par månader sedan. Små blödning ibland en-två sagar bara. Tagit flera test de senaste månaderna. De övriga tecknen är att jag går upp i vikt. Sakta men säkert. Ser smått gravid ut och folk på jobbet har frågat.
Men känns som att tecknen blir mer.
Vet att man kan känna tarmrörelser men känner rörelser i magen och det känns så tydliga. Ibland utanpå magen också, speciellt när jag sitter och ligger. Såsom det gör när man är gravid när bebisen vaknar när man är stilla. Igår kändes det som sammandragningar. Men magen blev hård bara nertill på höger sida. Har fått små droppar vätska från vänstra bröstet.
Börjar kännas "fullt" i magen som det gör när man är gravid dvs svårt att böja sig för att det tar emot i magen.
Med tidigare barn har jag inte haft några "vanliga" symptom såsom illamående eller foglossning. Något sånt har jag inte upplevt nu heller.
Har tidigare fått en "riktig" gravidmage också. Men nu är hela magen från blygdbenet upp till brösten "utputande" lite. Inte en bulle där nere bara som det brukar börja. Försökt trycka på magen och känna om man ska känna något. Men känner inget? Vad är detta? Är jag knäpp?