Inlägg från: BreachMode |Visa alla inlägg
  • BreachMode

Dildo va Fleshlight

Tycker inte du ska lyssna på henne, o ge det ett försök med antingen det eller en sån där lite mindre sexdocka man kan ställa sig o knulla. 

Anledningen? Har märkt att många friska kvinnor verkar gilla och se sin pojkvän knulla annat.
    Hon har en dildo. Du kan låta henne hjälpa till eller titta.

• BreachMode
    Anonym (TS) skrev 2022-05-10 19:07:42 följande:
    Dildo va Fleshlight

Detta är ingen trolltråd.

Min fru har en hel låda med dildos.
    När jag tog upp med henne att jag var intresserad att köpa några Fleshlights blev hon jättearg och besviken på mig.

Hon tyckte Dildos inte alls var motsatsen till Fleshlights för män. 

Frågade ifall hon kände konkurrens, men det gjorde hon inte. Bara att hon tyckte Fleshlight var fjantigt.

Kommer köpa Fleshlight ändå.

Vad tycker ni?  

Säg bara att du vill att hon ska titta. 
  • BreachMode
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-05-12 12:31:38 följande:

Inte jag heller. Jag tycker att det är bra och roligt om tjejer/kvinnor njuter av sex. 

Jag dömer inte.

Skillnaden är att kvinnor dömer mer. Ett annat exempel är att kvinnor får kolla in andra män, och prata om andra män.

Ja, du har ju inte fel iaf.

Hon får prata med alla killar. Men nåde han om han pratar med nån kvinna. 

Hon får ha sjuttioelva dildosar, o leka med musen hela dan. Men han får inte ha en enda leksak. Han måste använda sig utav hennes fitta. Även om hon har huvudvärk varenda gång han försöker, o aldrig riktigt längre verkar vilja ligga.

Det sjukaste jag har märkt nyligen. Det är kvinnor som är i förhållanden.. Och går runt o avbryter två som står o flörtar med varandra. Enbart för att hon vill cockblocka o ska kunna förhindra någon annan från o ligga? 
  • BreachMode

Men men.. Dom är väl egoistiska..

• BreachMode
    Anonym (Men alltså...) skrev 2022-05-12 14:47:57 följande:
    Ja det stämmer att kvinnor gör så. Det är den nya grejen. Vafasen avslöjade du det för? 
    För att jag tycker synd om tjejen som inte får ligga med den killen som hon gillar. 
  • BreachMode
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-05-12 14:59:19 följande:
    Ja, kvinnor tycker att dom ska ha helt egna regler. 

Det här med att cockblocka kilar är inget nytt. Jag har en syster som i alla år har försökt sabotera för mig, och förlöjligat mig.
    Man skulle tycka att nån som bryr sig om en, inte vill förstöra för honom, men inte alltid att tjejer funkar så.
    Många här på forumet är likadana som min syster. Jag tycker att det är bedrövligt med såna tjejer.
    Hycklare är dom också.
    Jahaaa, då förstår jag. Men vissa personer kan det vara bra om man tar avstånd ifrån. Det skulle ju kunna vara någon typ av diagnos hon bär. Histrionisk personlighetsstörning. Precis som Amber Turd. 

Förstår precis vad du menar. Ville bara att du skulle veta att det finns dom som håller med. 
  • BreachMode
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-05-12 15:24:21 följande:
    Narcissist tror jag hon är.

Ja, det finns många som håller med mig. Inte här på FL, men irl, och jag har även läst på andra forum.
    Kan vara. Histrionisk är typ en förlängning utav borderline. Dramatiska utspel. Säger saker som inte skulle ha hänt. Går igång på o mobba och se att den kan få nån att lida.
  • BreachMode

Mmmm.. Vad sexiga såna här brudar är

Svar på tråden Dildo va Fleshlight