Inlägg från: Anonym (Johnny 6) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Johnny 6)

Dildo va Fleshlight

Samma erfarenhet här. Jag har försett min något blyga hustru med den ena dildon efter den andra. Senast en satisfyer som får henne att komma på någon minut, medan jag ser på. Inget konstigt med hennes sexleksaker.

Men när hon blev sjuk och inte kunde ha penetrerande sex så köpte jag en fleshlight. Hon reagerade väldigt negativ, äcklad tror jag, tyckte det var hemskt. 

Vad är det för skillnad, undrade jag. 
    Jamen dildos använder vi ju tillsammans, var hennes svar. Och jag var för långsam och skämdes väl lite. Borde ha sagt: Vi kan väl ha fleshlighten också tillsammans.

Det är nog så att mäns sexualitet ses som omoralisk, kvinnors som sensuell och fin.

Jag slängde genast min dyra fleshlight, har inte tagit upp saken igen. Sköter mitt sexliv på egen hand.

• Anonym (Johnny 6)
    Anonym (Klartduska) skrev 2022-05-12 15:48:56 följande:

Jag och min man har ett aktivt sexliv. 
    Men det finns inget som gör mig kåtare än att se honom njuta. 
    Sååå, jag köpte en fleshlight utan hans vetskap. Jag använde den på honom samma kväll som vi fick hem den och den gick verkligen hem och används ibland tillsammans och ibland av bara mannen ensam :)
    Förstår inte varför du inte skulle få ha en fleshlight när din fru har dildos.. Bara skönt om du kan få njutning även om hon inte orkar/vill delta ;) 

Du är en god människa och kvinna. Kudos!
  • Anonym (Johnny 6)
    Shameless skrev 2023-12-22 18:39:02 följande:

Är din fru lågbegåvad? Inte illa menat men jag har svårt att tro att en normalt funtad människa inte kan förstå sambandet. 
    Det går att framföra sin åsikt utan att förolämpa andra. Prova, det går, jag lovar.
  • Anonym (Johnny 6)
    Anonym (TS) skrev 2022-05-10 19:07:42 följande:
    Dildo va Fleshlight

Detta är ingen trolltråd.

Min fru har en hel låda med dildos.
    När jag tog upp med henne att jag var intresserad att köpa några Fleshlights blev hon jättearg och besviken på mig.

Hon tyckte Dildos inte alls var motsatsen till Fleshlights för män. 

Frågade ifall hon kände konkurrens, men det gjorde hon inte. Bara att hon tyckte Fleshlight var fjantigt.

Kommer köpa Fleshlight ändå.

Vad tycker ni?  

Jag misstänker att kvinnans sexualitet ses som vacker och eftersträvansvärd, medan mannens sexualitet ses som perverterad och otrevlig. Fördomar.

Min fru protesterade när jag föreslog en manlig masturbator. Tills hon insåg att hennes satisfyer var samma sak. Så nu leker vi båda tillsammans med våra vibratorer. Min heter Tenga Flip och ger fantastiska orgasmer.

Till saken hör att hon haft cancer i underlivet och därför inte njuter lika mycket av penetration som tidigare. Därför får vi hitta på annat skönt.
Svar på tråden Dildo va Fleshlight