Inlägg från: Anonym (HankJR) |Visa alla inlägg
  • Anonym (HankJR)

Dildo va Fleshlight

Anonym (Mia) skrev 2022-05-12 21:37:38 följande:

Vilket trams.. Jag och min man har med både fleshlight och dildos emellanåt när vi har sex. Har t.o.m. haft innanmätet av en fleshlight i fiffin medans min man penetrerat den. :)

But why? Krångligt att föra upp innanmätet av en Fleshlight i fiffin?! Måste ha sett rätt.. ofräscht ut. ???? Och förstår inte poängen när du kan erbjuda den äkta varan som är så mycket skönare?? Typ som att trycka upp en fläskytterfilé i fiffin och sen penetrera den. My god. 😅  

Är själv gift sedan länge och min fru har några olika vibratorer som vi ofta använder när vi har sex. Köpte en Fleshlight i somras för att jag ville testa och den var skön i början, kul att testa något nytt när man är själv.. men efter ett tag (10-15 st lekstunder) så försvann själva spänningen med den här ?silikon-termosen?? och den började kännas sjukt ?osexig?. Och alltid ett himla meck med rengöring.. och stor och otymplig när man vill gömma den för omvärlden. Så jag kasserade den några veckor efter inköpet. Levt lyckligare utan sedan dess.

Svar på tråden Dildo va Fleshlight