Inlägg från: Anonym (Jessica) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jessica)

NIPT POSITIV TRISOMI 18

Hade förhöjd risk för trisomi 13 på nipt, Ska ta fostervattensprov imorhon. Nervöst och tortyr med väntan. 

• Anonym (Jessica)

Håller med, väntan är det värsta. Men nu är det gjort. Kändes ingenting ???? lycka till när det är dags för dig med ????

• Anonym (Jessica)

1-3 veckor! Väntar är hemsk Hjärta man lever på hoppet men ställt mig in på det värsta. 

• Anonym (Jessica)

Håller tummar på snabbt svar och att du får goda nyheter Hjärta blev lite strul för mig de hade tagit frl rör till blodprov så fick göra om det idag  :( 

• Anonym (Jessica)

Hej! 

grattis !!! Glad jag blir för din skull Hjärta

jag fick vänta på utökat, fick en väldigt luddig förklaring. De trodde allt var bra, men något var skumt? Hur toljar man det. ska få svar denna veckan. Orolig går in i vecka 19 på lördag Gråter

• Anonym (Jessica)

Hej alla!
    det de gjort fel var att de tagit fel rör till blodprovet så det fick tas om.
    idag ringde de med glädjande besked. De hade analyserat två ggr och fostervattenprovet visade varken trisomi 13,18, eller 21. Hoppas man kan njuta av graviditeten nu GråterHjärta
    vilken långdragen soppa detta varit. 

• Anonym (Jessica)

4 november Hjärta när har du BF?  ja verkligen glädjande. {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden NIPT POSITIV TRISOMI 18