• Baconpie

BIM Juni 2022 - Första barnet

Mandelblomman skrev 2022-05-17 15:21:09 följande:

Hoppar också in här! Min mens kom 15/5 så det blir nya tag och förhoppningsvis ett plus i juni! <3 Min cykel är en aning oregelbunden men tror att BIM kommer vara någonstans runt den 21/6.

9/6 Tyrande, 30 år, 6:e försöket
    12/6 RainbowQuartz, 8e försöket, 1 MF
    21/6 Mandelblomman, 25 år, 5:e försöket

Hakar också på. Nyss haft mens och hoppas innerligt på juni. Blir det inget nu så får vi remiss till IVF. 

9/6 Tyrande, 30 år, 6:e försöket

12/6 RainbowQuartz, 8e försöket, 1 MF

13/6 Baconpie, 37 år, 21:a försöket. MF juni 21
    21/6 Mandelblomman, 25 år, 5:e försöket

• Baconpie
    flisan1989 skrev 2022-06-01 10:46:38 följande:

Här kom mensen punktligt på BIM idag. Ny bim blir slutet av juni/början av juli men fortsätter hänga kvar här med er o hoppas på några pluss för er!

Men vad tråkigt, beklagar! Stor kram. 
  • Baconpie
    flisan1989 skrev 2022-06-01 16:28:29 följande:
    Tack! Hjärta Är idag ganska säker på att det var ett missfall - anade ett streck på stickan i förrgår och lite i söndags. kroppen har jobbat på bra i några dagar och känt spänningar i magen so kroppen verkligen stöter ut något. började med lite klarrött men ser nu ut som lite rödbrunt med mörka sårskorpor ut, något som jag aldrig sett tidigare. Någon som haft missfall som känner igen beskrivningen?
    Men fy vad tufft!

När du skriver sårskorpor, är det som levrat blod/klumpar? Jag fick så vid ett tidigt missfall i vecka 5-6. 
  • Baconpie

Min ÄL blev tidig så jag räknat med mens i dag, i morgon eller senast lördag. Är på ÄL +15 idag och inget tecken på mens. Tog dock ett gravtest på ÄL +12 som var negativt så vill inte testa igen och känns samma besvikelse. 

• Baconpie
    Mandelblomman skrev 2022-06-09 11:15:38 följande:
    Åh vad tråkigt att ÄL blev tidigare Rynkar på näsan Jag tror också min ÄL blev tidigare den här cykeln än förra. Jag håller självklart tummarna för dig ändå Hjärta
    Tack snälla! Idag kom mens, ställer siktet mot juli. 
Svar på tråden BIM Juni 2022 - Första barnet