Inlägg från: Mandelblomman |Visa alla inlägg
  • Mandelblomman

BIM Juni 2022 - Första barnet

Hoppar också in här! Min mens kom 15/5 så det blir nya tag och förhoppningsvis ett plus i juni! <3 Min cykel är en aning oregelbunden men tror att BIM kommer vara någonstans runt den 21/6.

9/6 Tyrande, 30 år, 6:e försöket
    12/6 RainbowQuartz, 8e försöket, 1 MF
    21/6 Mandelblomman, 25 år, 5:e försöket

• Mandelblomman

Hej alla underbara tjejer <3 Hur går det för alla? Det var ett tag sedan jag var inne här och läste. Känner att jag vill skriva av mig lite. Det är på något sätt skönt att göra det till de som är i samma sits som en själv, som bara vill se det där himla pluset någon gång! 

Jag tror jag kommer ha ägglossning inom några dagar. Det känns som det. Så nu är det bara att mysa till det och hålla tummarna. Det skulle vara så fantastiskt om det gick. Vet inte riktigt hur jag kommer känna om det inte blir något den här månaden heller. Vill så så så gärna!

• Mandelblomman
    Baconpie skrev 2022-06-09 07:25:05 följande:

Min ÄL blev tidig så jag räknat med mens i dag, i morgon eller senast lördag. Är på ÄL +15 idag och inget tecken på mens. Tog dock ett gravtest på ÄL +12 som var negativt så vill inte testa igen och känns samma besvikelse. 

Åh vad tråkigt att ÄL blev tidigare? Jag tror också min ÄL blev tidigare den här cykeln än förra. Jag håller självklart tummarna för dig ändå Hjärta
  • Mandelblomman
    Baconpie skrev 2022-06-09 07:25:05 följande:

Min ÄL blev tidig så jag räknat med mens i dag, i morgon eller senast lördag. Är på ÄL +15 idag och inget tecken på mens. Tog dock ett gravtest på ÄL +12 som var negativt så vill inte testa igen och känns samma besvikelse. 

Åh vad tråkigt att ÄL blev tidigare Rynkar på näsan Jag tror också min ÄL blev tidigare den här cykeln än förra. Jag håller självklart tummarna för dig ändå Hjärta
  • Mandelblomman
    Baconpie skrev 2022-06-10 20:50:18 följande:
    Tack snälla! Idag kom mens, ställer siktet mot juli. 
    Helt rätt! Min ÄL visade sig inte komma tidigare som jag trodde. Så det finns en liten chans för mig att det kanske har tagit sig. Annars ställer jag också siktet mot juli Hjärta
  • Mandelblomman

Åh grattis till era plus!! Själv är jag på ÄL+6 och har inga känningar än. Det är ju trots allt väldigt tidigt fortfarande. Dock fick jag en dipp i temperaturen häromdan men som sedan steg imorse. Vet inte om det har någon påverkan, men jag håller tummarna ändå! Skrattande

• Mandelblomman

Imorse när jag tempade sjönk min temp under medellinjen, så det är nog bara att invänta mensen? Fan också! Känner mig så himla besviken just nu Gråter

• Mandelblomman
    flisan1989 skrev 2022-06-18 18:59:36 följande:
    Hjärta kämpa på!
    Tack fina! Mycket riktigt så kom mensen idag. Aja, vi får kämpa på nästa månad! Hjärta
Svar på tråden BIM Juni 2022 - Första barnet