Free spirit och öppensinnad?!
Vad betyder dessa ord egentligen som jag stöter på, på tinder så ofta. Av män.
Vad betyder dessa ord egentligen som jag stöter på, på tinder så ofta. Av män.
Av erfarenhet lite sådär att tvåsamhet inte riktigt är deras melodi och i synnerhet inte svenssonliv. Män som beskriver sig sädär har ganska ofta en orolig själ, lite djup, vill ha frihet, kan tänka sig öppet förhållande, är kanske lite bi, lite slarvig, lever ur hand i mun, konstnärlig och kreativ. Lever gärna i lite drömliv. En smula bohemisk typ. Är gärna ute i naturen och tror på det övernaturliga. (inte alltid men oftast)
Är det inte lite av "free spirit" även när man är väldigt accepterande kring identitet, att det är okej att identifiera sig som vilket kön man vill, även påhittade, eller som katt, cocosboll eller en gitarr?
Pansexualitet och polyamorositet känns rätt "free spirit" också. Vad tänker ni?
Att man vill knulla runt utan förpliktelser.
Be warned, liksom.
Det är en fin omskrivning för att om vi blir ihop och jag vänstrar kommer jag gaslighta dig till att tro att mitt vänstrande är kärleksfullt och något positivt.
Orka med frisinnade liberala hippiesnubbar. Röker garanterat hasch, går på socialbidrag, ligger runt med feminister och är helt hopplös.
Att de söker sex utan förpliktelser och inte är så nogräknade med ålder, civilstånd, genustillhörighet eller hur du ser ut.
Bi eller pansexuell. Kan även vara en transperson.
Jag kallas öppensinnad eftersom jag är en unicorn och har sex med folk jag inte är i relation med. Par och män, gärna gruppsex. Är även öppen med att prova allt utanför vanilj.
Så övriga inlägg med den betydelsen håller jag med om.
Ok. Då kan jag stryka dessa män ur mitt intresse.