Den långa väntan till bim
Jag har bim om 5 dagar.
Jag tycker mina bröst är jätte svullna, men det kan såklart bero på att mens på G , brukar dock normalt inte ha svullna bröst så vem vet!
Jag har bim om 5 dagar.
Jag tycker mina bröst är jätte svullna, men det kan såklart bero på att mens på G , brukar dock normalt inte ha svullna bröst så vem vet!
Bim -2.
Jag har idag och igår mått illa men inte spytt (det gjorde jag dock inte sist jag var gravid, då mådde jag bra).
Sen har jag läst att det är väldigt ovanligt att ens må illa före BIM pga graviditet. Men vi får se!
Det jag mest reagerat på är att innan mens brukar jag bli sååå dålig i magen (lös) men nu är det tvärtom!
två dagar till mens, känns lite nere i magen men nt att det gör ont. Haft en dröm inatt att jag var gravid och såg att jag hade stor mage + att jag tog ett gravtest som var positivt i drömmen då och det stod tydligt 3 veckor.
Ingen mens än... Har faktiskt aldrig varit med om att den är sen (förutom när jag var gravid sist).
Får vänta och se om den kommer inatt då..
BIM +1 och fortfarande inte mens eller tecken. Men jag kännder mig jätte trött, på ett konstigt sätt..
Har inget test hemma. Funderar om jag ska köpa sticka eller digitalt, ta ikväll eller imorgon på morgonen osv..
Uppdatera gärna för er hur de går! Spännande!
Nu 2 dagar sen mens.. Igår hade jag liknande huvudvärk jag hade sist jag var gravid, känns på ett speciellt sätt.
Annars lite illamående (vilket jag dock inte hade sist).
Ska nog åka och köpa test idag!
Mensen har fortfarande inte kommit. Blir att köpa test idag
Har nu varit och köpt digitala test. Så sjukt nervös
Tagit ett digitalt nu och det visade GRAVID!!!
Bim +4 testat med morgon urin och negativt. Så blev nog inget denna gången .