Den långa väntan till bim
jag har bim om 8 dagar, någon mer som är i väntan på bim och vill följas åt?
jag har bim om 8 dagar, någon mer som är i väntan på bim och vill följas åt?
två dagar till mens, känns lite nere i magen men nt att det gör ont. Haft en dröm inatt att jag var gravid och såg att jag hade stor mage + att jag tog ett gravtest som var positivt i drömmen då och det stod tydligt 3 veckor.
Trodde min bim skulle vara 9e juni. Men måste haft ägglossning 3 eller 4 dagar tidigare än beräknat..
Tog dessvärre inga ägglossningstest med hade ägglossningssekret.
Så tänker att bim blir kanske 6e juni ist.
Är såå otålig.. Hade dessutom inte sex flera ggr runt ägglossning..
Tog nyss ett test för jag höll på att bli galen. Otroligt slöseri ????. Visar ju inget såhär tidigt.
Mina andra graviditeter har jag testat 5 el 6 dagar innan bim å fått positivt. Såå ska vänta åtminstone till 31 innan ja testar igen
(TW) Dessa dagar är så tuffa. kom hem idag från jobbet och mådde så illa att jag kräktes ordentligt.. vet inte vad det kan bero på men hoppas då inte att det är någon mens eller spysjuka.. så så svag i kroppen efter det. Nu bör jag sova men får frf sura uppstötningar?
BIM 1 juni.
Mår med illa på morgonen, vilket är ologiskt. Bör ej känna något nu?
Känner även att något händer vid livmodern, men det kan ju vara "mens på g".
Svårt detta!
magen är nu svullen och knepig, fortfarande lätt ömma bröst. trött och huvudvärk, ganska inställd på mens men inte där mina förhoppningar är
Ingen mens än... Har faktiskt aldrig varit med om att den är sen (förutom när jag var gravid sist).
Får vänta och se om den kommer inatt då..