• Jonny55
    Anonym (Okey) skrev 2022-05-22 22:12:03 följande:
    Haha, va har de me saken att göra?
    Hörru du det har stor betydelse. Vissa tecken passar inte ihop.
  • Jonny55
    Anonym (besviken) skrev 2022-05-23 18:10:05 följande:
    Hej!

Tack förstår hur du tänker,
    Du har helträtt, jag är igentligen inte ute efter att ge igen, men det känns som att hon bara ska fixa lite med dom sista detaljerna och när det är löst så sticker hon, så just nu känns det inte som om jag vill ställa upp, för att om några månader bli lämnad.
    Jag har nämt parterapi, men det tycker hon inte låter något vidare.
    Och en annan sak är att det är bara jag som tar upp ämnet, hon vill helst inte prata om det,och så säger hon att det inte går att diskutera med mig.
    Så jag kan ändra på mig, men då får man nog berätta lite själv också hur man vill att det ska var, och inte bara låta sur och älta två saker om och om igen.
    Låter som en särbokvinna jag hade i många år, hon gick inte heller prata med. Skrikandes
  • Jonny55
    Anonym (besviken) skrev 2022-05-24 16:22:36 följande:
    Nej men vi går om varandra den här veckan, jag kommer hem på natten och hon åker på morgonen, sen åker hon bort Tors-Lör med ena hunden, så vi kan inte diskutera förrens på lördag, jag tar inte det här via sms eller telefon.
    Är hon i form på lördagar då ? Skrattande
  • Jonny55
    Anonym (besviken) skrev 2022-05-29 19:11:43 följande:
    Tack för att du frågade!  Inget vidare, kommer inte in på henne, jag frågade om hon väntar på något,  typ en lägenhet eller så, nej så är det inte sa hon, då hade jag väl sagt det,  menade hon.
    Sen sa jag att hon är fri att flytta till honom,  då blev svaret, absolut inte.
    Det är som att ha ett envägssamtal.
    Jag har en kvinnlig bekant som har pratat med henne och hon säger likadant,  man når inte fram,och i en del svar så svävar hon runt, och värkar inte riktigt tänka klart.
    Nåmen har ni sex och sånt då eller vad är det för typ av förhållande ni har ?
  • Jonny55

Jag frågar än en gång, vilket stjärntecken är du och hon ? Ska kolla i min bok om överensstämmelseguiden. Är ju ett intressant "fall" detta. Drömmer

Svar på tråden Förvirrd