• Anonym (Okey)

Förvirrd

Jag hade kastat ut henne och då kommer hon förstå vad hon hade. Oavsett hur jobbigt man har det i sitt äktenskap så gör man inte så som hon gjort mot dig. Hon är otrogen , vadå letar efter nån annan man ? Nä usch hitta dig en kvinna som uppskattar dig

• Anonym (Okey)

Du måste säga ifrån till henne. Du är konflikträdd. Jobba på dig själv och kasta ut henne,  du kan bara inte acceptera det hon gör mot dig. Du kommer att må sämre en va du redan gör.  Om han killen vill ha henne seriöst hon hade redan lämnat dig. För din egna skull så hitta din styrka och jobba på ditt självförtroende och gör dig av med henne.  Du är för bra för henne !

• Anonym (Okey)
    Jonny55 skrev 2022-05-22 22:09:09 följande:

Får jag fråga, vilket stjärntecken är du och hon ?  // Solig

Haha, va har de me saken att göra?
  • Anonym (Okey)

Hur har det gått för dig med allt??

• Anonym (Okey)
    Anonym (Kåt, glad och tacksam) skrev 2022-06-11 22:06:20 följande:

Jadu ts... Om du tror att en kvinna blir lycklig av ett städat hem och att du handlar hem varor så har du dels en väldigt skev kvinnosyn, dels förstår jag varför hon tröttnat. Lyssna på vad hon säger istället för att tro att det räcker att hjälpa till i hemmet.

Vad är din syn på detta då? 
  • Anonym (Okey)
    Anonym (Kåt, glad och tacksam) skrev 2022-06-12 07:25:47 följande:
    Att hon har varit olycklig väldigt länge tillsammans med en partner som inte kan ta in när hon berättar vad hon behöver i en relation. Det har gått så långt att hon går bakom hans rygg och har kontakt med en annan man för att bryta tristessen och beroende på hennes moral kanske hon är otrogen i framtiden eller bara lämnar ts för den mannen (eller någon annan). Naturligtvis är det bara blåögd nostalgi men som vi vet från andra trådar på FL så är det många som jagar efter de där luftslotten och blir grymt besvikna så det kan hända henne med. Ts tar henne inte ens på allvar utan skyller på att hon skulle ha någon "liten kris". Nej ts, hon är olycklig!
    Nä, jag kan väl hålla med dig !
Svar på tråden Förvirrd