Förvirrd
Jag har en kompis som ser att det inte är som det ska, men han ska absolut inte få reda på något, enligt min fru.
Självklart tänker vi på våra barn.
Tänkte kolla med banken att jag har råd och lösa ut henne, när jag räknar på det så ska det funka, men jag kan ha missat något, det vill jag kolla.
För jag trivs så fruktansvärt bra här i huset, och lagt ner enormt mycket tid/jobb för att få det som vi vill ha det, så jag vill inte lämna det.
Och skulle jag behöva ha någon typ av ekonomisk hjälp eller borgenär så har jag mina föräldrar, men hon vill inte att jag tar det med dom heller, utan väntar och ser hur det blir.
Och jag sitter lugnt i båten, men någon stans så tror jag att jag i slutändan blir blåst, blåst är kanske fel ord men första mig rätt.
Jag har även en bil som är värd en slant och jag måste vara beredd på att sälja den.
Så det är lite tankar som far runt.
Tycker att du är en bra person som håller huvudet kallt och har dina planer och du har försökt kommunicera med din fru.
Detta är bäst för er och du behöver inte bekymra dig om barnen. Barn anpassar sig och de är så pass stora de förstår.
Är ledsen för din skull, men livet har sitt och ibland blir livet annulunda och jag tror att det är bra med förändringar. Man blir starkare som person.
Hoppas att du kan köpa ut henne och det finns utrymme för det.