Sex och samlevnad med ett halvsyskon
Hej.
Väljer att posta anonymt av uppenbarligen skäl, mod får gärna ändra forumsdel om det postats fel.
Vi börjar med lite bakgrundsinformation.
Jag blev till under ett one-night-stand, har aldrig träffat min biologiska pappa och det enda sätt han funnits i mitt liv är att han betalat underhåll till min mor.
Jag växte upp med min mammas pojkvän från 2 års ålder och har 4 halvsyskon som jag ser som mina helsyskon, de har så länge jag kan minnas varit min familj.
Min biologiska pappa fick senare i livet, helt utan min vetskap, 2 barn med sin kvinna.
Dessa halvsystrar till mig fick veta att de hade en halvbror först när de kom upp i tonåren. Men vad jag hette och vart jag bodde kom aldrig fram.
Min äldsta halvsyster på min biologiska pappas sida är 5 år yngre än mig.
Och det som absolut inte får hända hände: vi träffade varandra när jag var 25 och hon 20, på en festival. Tycke uppstod, vi hängde ihop under hela festivalen och hade sex åtskilliga gånger.
Hon skulle börja plugga i min grannstad och efter vad vi båda tyckte var en helt fantastisk romans under en festival så bestämde vi oss för att testa distansförhållande, det var bara en timme med bil och 45 minuter med tåg mellan där jag bodde och hon skulle bo.
Sagt och gjort så inledde vi vårt förhållande. Efter att ha kört på distans ett år sökte jag jobb i hennes nya stad, köpte lägenhet och vi flyttade ihop.
Kanske borde berätta att vi fysiskt inte är ett dugg lika och ingen kan tro att vi faktiskt är släkt.
Vi ville båda ha barn innan "den riktiga" karriären drog igång för henne och en lyckad familjeplanering senare kom vår dotter lagom till hennes sommarlov innan sista året, jag var föräldraledig under hennes sista år.
Först nu, efter att ha levt som ett par i 3 år och som sambo i 2 djävla år och första barnet fött kommer hennes pappa på att min namn är väldigt bekant, luskar runt lite och inser att hans älskade dotter avlat ett incestbarn med den son han hoppats på att glömma bort som en tidigare ekonomisk börda.
Min egen mor kan inte klandras då min biologiska pappa valt att inte ha kontakt med henne och inte låtit henne veta något om hans nya familj.
Det tog naturligtvis hus i helvete. Jag kommer för resten av livet vara känd som den sjuke fan som inte bara knullade med sin lillasyster utan även med ont uppsåt gjorde henne gravid.
Vi älskade varandra fortfarande, och hade ju även ett barn ihop, hade inte vuxit upp tillsammans och visste inte om vad vi var. Så vi bestämde oss, efter en del gråt, att fortsätta leva tillsammans.
Vi bor kvar i hennes universitetsstad fast har flyttat till ett hus. Vi har även skaffat ett syskon till första barnet, trots att vi där och då visste att det var "fel".
Halvsyskon får i Sverige gifta sig med varandra efter särskilt tillstånd, men det tänker vi inte göra då hela syskongrejen har fått nog med uppståndelse. Vi ser det mer som att eftersom giftermål är "okej" bör inte avel vara hela världen.
Våra barn har fått ordentliga undersökningar och det finns inte minsta tillstymmelse till någon defekt på någon av dem. De är 2 fullt friska och välskapta flickor.
Jag vet inte varför jag fick för mig att delge detta, ville nog mest skriva av mig och höra andra människors syn på hela grejen.
Att jag är äcklig har jag hört till dödagar så oneliners i den stilen fyller ingen vidare funktion än att någon får vräka ur sig otrevligheter.