-
Du bestämmer. Vill du ha det här barnet är det ditt val. Sen får han tjura bäst han vill, ändra sig eller vad som. Det är månader bort till en ev. födsel, han hinner tänka.Habibi87 skrev 2022-05-31 13:14:59 följande:Om han inte ändrar sig ? Vad händer sen ?
-
Du verkar ha bestämt dig så då kör du på. han kommer inte komma undan underhållet hur han än vill. Du uppger ju honom som pappa när barnet föds. Att han sen kanske är en idiot som inte vill umgås med sitt barn är en annan femma och det får du ta då. En sak i taget.Habibi87 skrev 2022-05-31 13:23:22 följande:Jag vet det jag känner min sambo väldigt väl envis rödare än en gris dessvärre kan han neka och inte skrivA på? Jag vet att jag bestämmer jag vill inte stt skulle reagera så ;( 35 sista tåget som går! ;(
-
Hade du äl den 20:e plussade du på äl+10. Inte jättevanligt, men inte omöjligt. Stämmer med testets 1-2 veckor. Just nu är du full av hormoner, glad och förvirrad och ledsen och allt samtidigt. Inte konstigt. Ta en dag i taget. Låt mannen lugna ner sig innan nästa samtal. Ta hand om dig själv nu.Habibi87 skrev 2022-05-31 13:27:11 följande:Vi hade det trevligt mellan 20-21 maj plussade igår väldigt hög hormonad då? Jag känner mig sjukt gravid iaf ?????? Samtligt ledsen ???? kram.
-
Han hade oskyddat sex med dig precis vid äl och nu vill han att du gör abort?! Och förnekar att ni ens hade sex?! Ja, ursäkta mig, men jag tänker inte ens skriva vad jag anser om det. Du får nog inse att du är ensam om det här. Sluta svara på sms, lämna mannen ifred. V.8-10 brukar det vara inskrivning och hälsosamtal på MvC.
-
Jag är ledsen för din skull att du råkat ut för en sån idiot. Idiot är f.ö det snällaste jag kommer uttrycka mig. Nu är det som det är och du får utgå från hur det är just nu. Du vill ha barnet- fine. Då är det det som gäller. Han kan gnälla, sms:a, bete sig hur han vill. Det är ändå du som valt. Och det kommer gå bra! En dag i taget och med stöd från andra. Släkt, vänner, bekanta. Skulle det -Gud förbjude!- gå ännu längre kan du kontakta Kvinnojouren för råd och stöd.Habibi87 skrev 2022-05-31 15:14:01 följande:
Svarar : Jag är bara jag.
japp stämmer det du skriver kan tänka mig vad du tänker behövs inga bokstäver för de det som gör mig ledsen är beteendet , den otroligt hårda reaktionen och han inte vill prata om det. Man kan inte få hela kakan en stor del i alla fall.
Skit i honom just nu. Diskutera inte för ni kommer ingenstans. Ha bara den kontakt ni måste ha. Du klarar det här! -
Men skit i hans sms! Han framstår ju som rent av korkad om han börjar kräva DNA-test. Han vet vad han gjort. Försök att inte tänka så mycket framåt. Ingen vet hur framtiden blir. Ta en dag i taget.Habibi87 skrev 2022-05-31 16:08:49 följande:Svar: Jag är bara jag
tack för ditt stöd och din vänlighet ?? Jag tänker längre fram hur blir det då? Ska han vägra då också skriva på måste bli domstol och hela den baletten ? det vet jag inte om jag pallar med.. fått några sms idag då kräver han DNA så han vet jag kände bara ursäkta va ??? Är du dum på riktigt jag får tänka lite på saken skulle jag välja den andra vägen att inte behålla så behåller jag inte min sambo heller trodde jag kände honom tydligen inte.. ???? -
Jag finns här varje dag om du vill prata mer!Habibi87 skrev 2022-05-31 16:28:10 följande:Svarar : jag är bara jag
Sant det du skriver jag släpper det här för idag iaf helt slut nu.. tack igen du verkar vänlig ??Vila och ta hand om dig ikväll nu och försök sova.
-
Habibi87 skrev 2022-05-31 17:25:06 följande:Svarar : jag är bara jag
tack så mycket ???? -
Sluta försök prata med honom! Han är dumtjurig just nu så lämna honom därhän. "Inte råd", nä då kanske man inte ska ha oskyddat sex.
Strunta i honom nu! -
Alla mina tankar till dig ts.
-
Har man varit gravid innan reagerar kroppen ofta tidigare med symptom nästa gång man är gravid. Det svullna är ju dock bara tarmar så här tidigt.Habibi87 skrev 2022-06-01 21:15:45 följande:Tack fina du
det är väldigt tidigt stadie detta minns inte riktigt hur det var förra gången , min mage nu är väldigt svullen svårt att knäppa byxorna det går men blir obekvämt , bh-n är väldigt tajt nästan för liten inte riktigt hur är det ens möjligt ??
-
Jag hade gravidbyxor från v.10 med min andra. Slutade som strandad val typ! För många lägger sig svullnaden och magen pyser ihop.Habibi87 skrev 2022-06-01 21:20:52 följande:Ja det vet jag att det är tarmar hormoner o sånt men de var ju ändå 3,5 år sen sist.. ser typ ut att jag skulle vara i 4e månaden.
-
Ja, alltså, de på specen flinade lite åt mig när jag var på UL för ingen kunde missa att jag var gravid v.17 med min första ens.Habibi87 skrev 2022-06-01 21:26:44 följande:Oj okej . Med sonen som är 3,5 år hade jag gravid byxor 3 månaden var väldigt liten då hade i stort sätt mina vanliga kläder . Har jag en dotter från ett tidigare förhållande (som inte pappan finns med i bilden tyvärr ) då använde jag gravid byxor runt 3,5 månad . Olika de där. De är de som är charmigt
Jag är kort och fick enorma gravidmagar så det syntes verkligen. Dock haft en bekant jag gissade var i typ 6:e månaden som skulle precis till att få!
-
Ja.
-
Du har verkat lite velig så hur blir det nu då?Habibi87 skrev 2022-06-03 12:57:49 följande:Det blir som jag bestäm