• Anonym (Undrar)

Hur ofta fejkar du orgasm med din partner?

Hur ofta fejkar du orgasm med din partner?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ofta fejkar du orgasm med din partner?
  • Anonym (Undrar)

Jag fejkar varje eller varannan gång. När han tar lång tid på sig att komma fejkar jag för då kommer han direkt efter. 

• Mia99

Aldrig. Varför skulle man göra det för? Kan man inte bara säga att det just nu har låst sig, att det inte kommer att gå hela vägen och att man antingen skulle vilja göra något annat ett tag eller kanske avrunda för idag? Blir någon sur då? Jag har aldrig förstått det där. Hur ska man kunna utvecklas tillsammans om man inte kommunicerar utan bara för varandra bakom ljuset hela tiden? 

• Anonym (Undrar)
    Mia99 skrev 2022-06-01 10:48:08 följande:

Aldrig. Varför skulle man göra det för? Kan man inte bara säga att det just nu har låst sig, att det inte kommer att gå hela vägen och att man antingen skulle vilja göra något annat ett tag eller kanske avrunda för idag? Blir någon sur då? Jag har aldrig förstått det där. Hur ska man kunna utvecklas tillsammans om man inte kommunicerar utan bara för varandra bakom ljuset hela tiden? 

Jag förstår hur du tänker men när mannen förväntar sig orgasm varje gång och jag väldigt sällan får orgasm vid sex så blir det så att jag hellre fejkar. 
  • Mia99
    Anonym (Undrar) skrev 2022-06-01 10:56:18 följande:
    Jag förstår hur du tänker men när mannen förväntar sig orgasm varje gång och jag väldigt sällan får orgasm vid sex så blir det så att jag hellre fejkar. 
    Nej jag fattar. Men jag förstår inte varför ni inte kan prata om det. Om du berättade att du helt enkelt inte når orgasm varje gång ni har sex, blir han sur då? Kanske till att börja med, men då slutar han i alla fall att fortsätta att förvänta sig det. Ni kan då komma överens om att ni har sex tills ni bägge tycker att det räcker. Målsnöret behöver då inte vara ett fejkat stönande utan bara ett litet diskret "jag börjar bli rätt nöjd snart, vad tycker du?"

Man har väl inte sex för att bara snäll eller för att ens partner tjatar, utan för att man har ett mänskligt behov av närhet, ömhet, att kramas, kyssas och ha en exklusiv intimitet som man inte har med andra. Orgasmen är bara marsipanrosen på tårtan - men inte alla tårtor har en ros på toppen och de kan vara lika goda i alla fall. 
  • Monsieur Venus

Har aldrig gjort, kommer aldrig att göra.

• Mimosa86

Aldrig.

varför? För att avsluta sexet snabbt? Det är typ det motsatta till vad jag vill ;)

• Anonym (Tråkfittan)

Fejkar varje gång för då sprutar han snabbare, skönt för det är jobbigt när det tar lång tid Obestämd

• Anonym (Q)

Ännu en tråd..........................................Suck.

Jag fejkar inte i ett förhållande för jag skulle aldrig vara tillsammans med någon som inte bryr sig eller där jag förväntas att ha en tvångsorgasm. Jag är ingen sucker.

• Anonym (Undrar)
    Mia99 skrev 2022-06-01 11:21:44 följande:
    Nej jag fattar. Men jag förstår inte varför ni inte kan prata om det. Om du berättade att du helt enkelt inte når orgasm varje gång ni har sex, blir han sur då? Kanske till att börja med, men då slutar han i alla fall att fortsätta att förvänta sig det. Ni kan då komma överens om att ni har sex tills ni bägge tycker att det räcker. Målsnöret behöver då inte vara ett fejkat stönande utan bara ett litet diskret "jag börjar bli rätt nöjd snart, vad tycker du?"

Man har väl inte sex för att bara snäll eller för att ens partner tjatar, utan för att man har ett mänskligt behov av närhet, ömhet, att kramas, kyssas och ha en exklusiv intimitet som man inte har med andra. Orgasmen är bara marsipanrosen på tårtan - men inte alla tårtor har en ros på toppen och de kan vara lika goda i alla fall. 
    Helt ärligt vet jag inte ens varför jag har sex, tycker det är så tråkigt. Vill bara att han ska komma så fort som möjligt och det gör han om jag fejkar orgasm. 
  • Anonym (Undrar)

Tråkfittan: varför tycker du det är jobbigt att det tar lång tid? 

Svar på tråden Hur ofta fejkar du orgasm med din partner?