Hur ofta fejkar du orgasm med din partner?
Jag fejkar varje eller varannan gång. När han tar lång tid på sig att komma fejkar jag för då kommer han direkt efter.
Aldrig. Varför skulle man göra det för? Kan man inte bara säga att det just nu har låst sig, att det inte kommer att gå hela vägen och att man antingen skulle vilja göra något annat ett tag eller kanske avrunda för idag? Blir någon sur då? Jag har aldrig förstått det där. Hur ska man kunna utvecklas tillsammans om man inte kommunicerar utan bara för varandra bakom ljuset hela tiden?
Aldrig. Varför skulle man göra det för? Kan man inte bara säga att det just nu har låst sig, att det inte kommer att gå hela vägen och att man antingen skulle vilja göra något annat ett tag eller kanske avrunda för idag? Blir någon sur då? Jag har aldrig förstått det där. Hur ska man kunna utvecklas tillsammans om man inte kommunicerar utan bara för varandra bakom ljuset hela tiden?
Har aldrig gjort, kommer aldrig att göra.
Aldrig.
varför? För att avsluta sexet snabbt? Det är typ det motsatta till vad jag vill ;)
Fejkar varje gång för då sprutar han snabbare, skönt för det är jobbigt när det tar lång tid
Ännu en tråd..........................................Suck.
Jag fejkar inte i ett förhållande för jag skulle aldrig vara tillsammans med någon som inte bryr sig eller där jag förväntas att ha en tvångsorgasm. Jag är ingen sucker.
Tråkfittan: varför tycker du det är jobbigt att det tar lång tid?