• Svennebanan75

Vad kallas det när kvinnan ligger med andra män?

Råkade kapa en annan tråd med min undran, så jag gör en egen istället. Till er som kan begreppen, cuckold, hotwife, stag etc?
    Jag undrar över definitionerna, när jag läser om det känner jag och min särbo inte riktigt igen oss. Är vi cuck/hotwife eller kallas det något annat? 

Vi njuter av att ha med en eller flera män i sängen när vi har sex. Därför att jag tänder på att andra män blir tända på min fru och för att jag gillar att ge henne extra allt och njuter av att se henne bli knullad och suga kuk. Hon njuter av att känna två kukar i sig samtidigt, att någon ser på när hon har sex och beröringen från flera händer och munnar. Visst händer det att jag bara tittar på och njuter av att se henne knullas, men oftast är jag och de andra mannen lika aktiva och hjälps åt att ge henne så mycket njutning vi kan medan vi själva njuter av hennes härliga kropp och lust. För min del handlar det alltså inte om någon undergivenhet, tvärtom, jag är ganska dominant i sängen och tycker om att ta för mig, och jag gillar att de andra männen också tar för sig av min kvinna.

Jag gör detta inte heller för att jag har en önskan om att få ligga med andra, utan just för att jag tänder på att min kvinna får mycket sex!

• Svar på tråden Vad kallas det när kvinnan ligger med andra män?
  • Anonym (Kaffedraken)

Hon bejakar sin kvinnliga sexualitet.
    Hon njuter av sitt liv.

• Anonym (Man)

Jag skulle säga att din fru eller flickvän kallas Hotwife i detta. Du kallas Stag, alltså mannen som går igång på att hon är med andra men även att du kan delta. 

Cuck, eller Cuckold kallas mannen i ett förhållande vars fru ligger med andra. Själva igångsättningen ligger i ett maktförhållande där mannen inte har sex med kvinnan och både hon och älskaren förnedrar honom. Kanske genom att slicka henne efter han är klar.

Den extra mannen som bjuds in och ligger med frun eller Hotwifen kallas Bull. 

Detta är i alla fall min tolkning av de olika termer som finns. Jag tror kanske att man missbrukar Cuckold ordet då många män går igång på att hans kvinna ligger med andra men att man inte alls går igång på förnedringen.

Ja just, Cuck-Queen är den kvinnliga motsvarigheten till en Stag eller kanske även Cuckold men där är jag lite mer osäker. Någon får rätta mig. 

• Anonym (Multi6)
    Anonym (Man) skrev 2022-06-01 17:58:55 följande:

Jag skulle säga att din fru eller flickvän kallas Hotwife i detta. Du kallas Stag, alltså mannen som går igång på att hon är med andra men även att du kan delta. 

Cuck, eller Cuckold kallas mannen i ett förhållande vars fru ligger med andra. Själva igångsättningen ligger i ett maktförhållande där mannen inte har sex med kvinnan och både hon och älskaren förnedrar honom. Kanske genom att slicka henne efter han är klar.

Den extra mannen som bjuds in och ligger med frun eller Hotwifen kallas Bull. 

Detta är i alla fall min tolkning av de olika termer som finns. Jag tror kanske att man missbrukar Cuckold ordet då många män går igång på att hans kvinna ligger med andra men att man inte alls går igång på förnedringen.

Ja just, Cuck-Queen är den kvinnliga motsvarigheten till en Stag eller kanske även Cuckold men där är jag lite mer osäker. Någon får rätta mig. 

Par kan ha en extra man,  en fast eller flera utan  att det kallas något av det också. En del har  en fast manlig kk eller flera. En helt vanlig trekant kan det också vara alltså, två män och en kkvinna. De jag känner är även swingers men det behöver man inte vara bara för att man har en kk. 
    Det måste alltså inte vara de roller du beskrev bara för att man har en gäst i sängen
  • MammAmma

Om man nu vill sätta etikett på det skulle jag kategorisera det du beskriver som stag/vixen. 

• Anonym (Man)

@MammAmma

Exakt så heter det ju! Stag/Vixen tack!

Angående Swingers så hörde jag en podd och där menade man på att swingers inte vill kalla sig själv swingers. Men i folkmun kallas det väl att swinga om man har sex med andra par och man byter partners typ. 

• Svennebanan75

Tack för era inlägg!
    Jag är heller inte mycket för att sätta etikett på saker och ting, speciellt inte när det handlar om sex. Var mest lite nyfiken vad det skulle vara eftersom det ändå finns lite olika benämningar.
    För egen del har jag mest tänkt gangbang tidigare, det passar ganska bra med vad jag gillar. Kvinnans njutning i fokus för flera män samtidigt. Men vi är ju samtidigt ett par, så stag/vixen begreppet är lite nytt för mig, får läsa på lite om detta Cool

• Anonym (Vivi)

Det kallas 'Gott-Gotti-Gott-Gott'

• Svennebanan75
    Anonym (Vivi) skrev 2022-06-02 12:58:06 följande:

Det kallas 'Gott-Gotti-Gott-Gott'

Mmm, det håller jag med om! Godis för alla inblandade?Tungan ute
  • Svennebanan75
    Anonym (Belle) skrev 2022-06-02 13:35:56 följande:

Feminist 

Haha, ja det var en ny vinkling av feministbetydelsen som jag helt och fullt ställer upp påCool
Svar på tråden Vad kallas det när kvinnan ligger med andra män?