• Anonym (porr)

Vi som väljer bort kvinnor för porr

Som många här säkert vet finns det många idag som inte får någon. Delvis kan det bero på global konkurrens, att istället för att bara kunna välja någon i den lokala byn så kan idag folk hitta nästan vem som helst över hela världen. Det gör att standarden höjs jättemycket (många tänker "varför ska jag nöja mig med det här, när jag kan få någon mycket bättre").

Jag tänker så här:

1) Du ser inte särskilt bra ut.
    2) Detta gör att du måste kämpa mycket mer för att hitta någon.
    3) Någonstans passeras gränsen för vad som är värt att lägga ned stora mängder tid, energi och pengar på.
    4) Porr är gratis och tillgänglig för alla.
    5) Det går idag att leva ett rikt liv utan kvinnor.

Nu får man ju inte posta riktig porr här, men typ så här. Hur ser hennes rumpa ut?

Porr har ju alltid funnits, ganska bokstavligen. Man har hittat gamla målningar på grottväggar till och med, så män har alltid använt porr som ett substitut för kvinnor. Kanske beroende på att ett fåtal högstatusmän tenderar att få alla kvinnor, medan kvinnor har mycket lättare att få män om de vill.

Sammanfattning: ser du inte bra ut, eller om du kanske inte är så framåt och socialt perfekt som kvinnor kräver, har du då funderat på porr som ett alternativ? Och då menar jag alltså inte att man kör varje dag, utan då och då. Du har redan ett gott liv med bra ekonomi och en i övrigt härlig livsstil. Men kvinnorna saknas.

Jag passerade "gränsen" för ett tag sedan då jag helt enkelt tröttnade, kvinnor är inte värda besväret om du inte redan är åtråvärd och därmed inte behöver kämpa för att få någon.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vi som väljer bort kvinnor för porr
  • Monsieur Venus
    Anonym (porr) skrev 2022-06-05 11:09:47 följande:
    Du verkar ha extremt svårt för att acceptera det faktum att män kan tröttna på kvinnor (och inte bara tvärtom).
    Nej, absolut inte. Jag skrev ju att om du är lycklig med din spade så är det självklart okej, men det är inget val du behöver göra och det är dessutom ett andrahandsval. Tycker bara du borde höja ribban lite och se porren för vad den är. Någonting du tröstar dig med, eftersom du inte orkar, kan eller vill hitta en kvinna att ha sex med.
  • Anonym (porr)
    Monsieur Venus skrev 2022-06-05 11:18:41 följande:
    Nej, absolut inte. Jag skrev ju att om du är lycklig med din spade så är det självklart okej, men det är inget val du behöver göra och det är dessutom ett andrahandsval. Tycker bara du borde höja ribban lite och se porren för vad den är. Någonting du tröstar dig med, eftersom du inte orkar, kan eller vill hitta en kvinna att ha sex med.
    Och jag säger fortfarande att man inte ska slösa bort tid, resurser och pengar på något som inte är värt det. Det handlar om balans. Även om det finns något som är jättebra är inte det värt vad som helst.
  • Klangen

Mitt tillägg är nog att man ska respektera sina känslor och förstå att man inte kan stänga av dom hur som helst. Isolerar jag mig från människor mår jag sämre och det kan bero på t.ex. depression eller liknande. Att man vill ha människor omkring sig är mer mänskligt än att stötta bort en del av den mänskliga upplevelsen. Sen att man inte får ligga trots att man vill är något annat men jag tycker inte man ska säga nej i förväg!

• Anonym (-)

Ser det som 2 helt olika saker. Jag väljer inte bort kvinnor men inga kvinnor tänder på mig. Och tyvärr har många fördomar mot killar som inte attraherar tjejer. 
    Men aldrig att jag skulle välja bort kvinnor mot porr om jag hade det valet. Porr är ett onanihjälpmedel, varken mer eller mindre. Onanerar gör väl de flesta oavsett om de har tjej eller inte. Sex med någon man älskar eller i alla fall är tänd på och som tänder på en tillbaka måste vara typ 100 ggr bättre men det är bara min gissning.

• Klangen
    Anonym (-) skrev 2022-06-05 16:39:31 följande:

Ser det som 2 helt olika saker. Jag väljer inte bort kvinnor men inga kvinnor tänder på mig. Och tyvärr har många fördomar mot killar som inte attraherar tjejer. 
    Men aldrig att jag skulle välja bort kvinnor mot porr om jag hade det valet. Porr är ett onanihjälpmedel, varken mer eller mindre. Onanerar gör väl de flesta oavsett om de har tjej eller inte. Sex med någon man älskar eller i alla fall är tänd på och som tänder på en tillbaka måste vara typ 100 ggr bättre men det är bara min gissning.

Jag har lite liknande problem tror jag.. Varför får man ingen tjej för?
  • EnAnonumius
    Anonym (porr) skrev 2022-06-05 08:20:01 följande:
    Mår du bättre när du får vara elak mot folk?
    Kasta inte sten i glashuset..

Hela din TrådStart stinker kvinnoförakt.

Skall intressant att se vad det är för patetiskt försvar du skall komma med.. Om du vågar att svara.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Lammkötttt
    Monsieur Venus skrev 2022-06-05 10:00:34 följande:
    Du valde alltså att nöja dig med porren. Synd du gör ett sådant val. Det är ungefär som att ligga och plaska i en vattenpöl när du kan simma i ett världshav. Att välja bort kvinnor för porr är inte möjligt, eftersom de inte är jämförbara och utbytbara mot varandra. Sex är någonting mellan två människor. Onani är någonting man gör ensam. Dessutom hade du redan möjlighet att onanera till porr, trots att du hade sex med kvinnor. Så det var ett dåligt och onödigt val, eftersom du egentligen inte behövde välja.
    Jag håller med dig 100%% . Vem fan väljer bort kvinnor för porr. Det är helt annat känsla. 
  • Klangen

jag tror att människor som inte har sex har byggt upp någon slags föreställning om hur ouppnåeliga kvinnor är som att dom det vackraste som finns samtidigt som man själv är en lite valp.. Lite som att människor som inte får ha sex får en bild medans dom som har mycket sex ser det som en självklarhet.. "Dom ska ha" helt enkelt.. Det handlar lite om vad man tror man förtjänar och har man inte se så ofta och det blir permanent tror man kanske att man inte förtjänar mer och då tror man kanske att det är något fel på en?

Vad tror ni?

• Anonym (Håller med)

Jag håller med, fast istället för porr så skall jag köpa en sexdocka. Delvis för sex, men även som sällskap och substitut för en kärleksrelation med en kvinna.

Sedan min fru lämnade mig för ganska många år sedan har jag gått igenom olika faser och blivit rätt gammal. Som nyskild och runt 30 upp till jag var 35 kunde jag få brudar som såg bra ut, hade några korta flings och 2 lite längre relationer med kvinnor som såg bra ut (min exfru, barnens mamma såg också bra ut).

Men sedan blev det svårare och svårare, brudar som ser bra ut vill helt enkelt inte ha mig längre. Jag är för gammal, för ful. Nu har jag nått ett stadie i livet då inte ens riktigt gräsliga fula gamla kärringar vill ha mig, för det finns bättre alternativ för dem.

Nu vill inte jag ha fula kärringar heller, eller ens halvfula, men även om jag skulle vilja så skulle jag inte kunna. Jag gillar snygga kvinnor helt enkelt.

Så det blir en sexdocka för mig att leva ut återstoden av mitt liv med, fast jag skall vänta tills de vuxna barnen flyttat ut innan jag köper mig "Ella" från docklandet. Hon ser ut som min allra första kärlek, så det blir poetiskt att första och sista liknar varandra. 

• Klangen

Känner någonstans att kvinnor ska kunna gå fram till vem som helst om hon vore intresserad... För män handlar det om andra saker än utseende även om det också är viktigt..

Det är inte så lätt idag att vara "up to scratch" eftersom det finns minst 1000 män i närheten och åtminstone nån av dom borde ju vara bättre än jag? Tänker dom..

Svar på tråden Vi som väljer bort kvinnor för porr