Inlägg från: Anonym (M) |Visa alla inlägg
  • Anonym (M)

Aldrig testat droger- fel??

Vilken sorglig situation för de där människorna. Så tragiskt. Och det är oroande att du ens ställer frågan. Det borde vara självklart att det är att hålla på med olagligheter, som droger är, som är det som är fel. 

Borde du umgås med de här människorna? Särskilt som du verkar så känslig för deras åsikter. Det är helt klart oroande. Och är du OK med att vara tillsammans med någon som vill ha det här umgänget? Vad har han för utbyte av det egentligen? Hela situationen du beskriver verkar helt bisarr.

• Anonym (M)
    Anonym (R) skrev 2022-06-06 09:49:33 följande:

Jag vet att jag aldrig skulle falla o testa droger. Droger för mig är big no!! Däremot är jag väl mer orolig att jag skulle bli påverkad på något sätt öndå. Tex när de åker in för att dölja droger mm. Även om jag o min pojkvän tex tar deras väska o att de skulle ha lagt droger i den eller något.

tex Fick  kompisens sambo smuggla in drogerna denna helgen. 

men som jag svarade en tidigare, min pojkvän har blivit helt annorlunda. Från att varit helt besatt av kompisarnas gåäng har han tagit väldigt mycket avstånd o väljer mig. Förut ville han va med de heeeeela tiden, nu är det t.o.m. han som söger nej trots att vi tex blivit bjudna o jag vill gå dit men inte honom

Då skulle jag prata med både min pojkvän och de här personerna att jag vill inte veta av droger och nästa gång jag får någon kännedom om några droger så kommer jag anmäla det till polisen. Sen blir det upp till dem.
Svar på tråden Aldrig testat droger- fel??