• Anonym (Ö.B)

Partner kollar på porr, hur känner du?

Om din partner kollar på porr, hur känner du för det? Blir du ledsen eller tycker du det är okej. Om du blir ledsen eller sårad, varför blir du det? Är det för att han eller hon kollar på andra och njuter samtidigt? Känns det som att din partner inte tycker du duger? 

Skulle du hellre se på porr tillsammans med din partner än att hen kollar själv? 

Om du är ärlig, missunnar du din partner att kolla på porr?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Partner kollar på porr, hur känner du?
  • Anonym (Q)

Jag tycker porr är en jävla skitindustri så nej jag vill helst inte att han kollar men då helst mer medvetna val än "gangbang teen anal". Det har inget att göra med att det finns snyggare personer än mig.

Skulle aldrig sätta ett förbud men ens eget onani till sånt får man sköta själv. Inte när jag är i samma rum eller att jag hör porrstön från badrummet.

• Anonym (Äcklad mest)

Jag vill inte ha något med min partners runkliv att göra. Det enda som intresserar mig är huruvida jag blir tillfredsställd och hur mycket intresse han investerar i att lära sig detta och intressera sig för mig. Onanin får han sköta snyggt och jag vill aldrig veta. Porr är skit och inget jag vill befatta mig med. Hade jag kommit på honom med nån sjaskig förbjuden fantasi hade jag inte kunnat fortsätta och respektera denne.

• Anonym (Äcklad mest)

Du sakanr alternativet. "Jag vill INTE att min partner kollar på porr alls och äcklas av det"

• Anonym (Ö.B)
    Anonym (Äcklad mest) skrev 2022-06-06 13:23:39 följande:

Du sakanr alternativet. "Jag vill INTE att min partner kollar på porr alls och äcklas av det"

Du menar att du äcklad av att han inte kollar porr? 
  • Anonym (Tjejen)

Jag är en tjej och känner att om min kille kollar på porr så gör det inget! MEN sen har jag hört att vissa killar har typ EN specifik tjej som dom alltid kollar på, att det finns typ vissa kändisar i porrbranschen och så kollar dom bara på denna tjejen. Det tycker jag inte är ok, och det kanske låter jättekonstigt men jag tycker det är äckligt att fixera sig vid en tjej. Men om han kollar på vilken video som helst bara så gör det inget, och samtidigt kan jag ju inte kontrollera vad han gör. Jag vill nog helst inte veta vad han gör så ja för mig spelar det ingen roll. Och jag blir själv ganska äcklad av sex om det inte är med min kille, så jag tycker inte om att kolla på porr över huvudtaget, hehe 

• Anonym (Äcklad mest)
    Anonym (Ö.B) skrev 2022-06-06 14:45:36 följande:
    Du menar att du äcklad av att han inte kollar porr? 
    Nej det menar jag inte.
  • Anonym (H)

Det är hans privatsak, inget jag skulle vilja veta i så fall. Och helt ärligt, skulle jag känna mig lite äcklad av vetskapen. 

• Anonym (Hönan)

Jag tycker inte att det finns något att hänga upp sig på om partnern tittar på porr, inget illa, äckligt eller farligt med det. 

• Anonym (Sara)
    Anonym (Hönan) skrev 2022-06-07 18:26:09 följande:

Jag tycker inte att det finns något att hänga upp sig på om partnern tittar på porr, inget illa, äckligt eller farligt med det. 

Tycker samma som du. 
  • Migsan

Ser inga problem med det Jag kollar på porr så självklart är det öppet för tjejen med. Det har hänt att vi kollat tillsammans också.. skillnad är att hon kollar på samma typ av filmer. Och jag blandar

Svar på tråden Partner kollar på porr, hur känner du?