• Anonym (Hårig)

Kroppsbehåring män?

Hur ska männen sköta sitt kroppshår för att det ska falla er bäst u smaken?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kroppsbehåring män?
  • Anonym (Hyvel)

Rakad i ansiktet, ansa näshår, klippa ögonbryn, ansa öronhår och det som jag på min make kallar grekhåret- dvs  det långa lurvet som sticker upp ovanför tröjkanten.

• Anonym (lent och hårfritt)

Gillar naturligt hårglesa män och blir inte sexuellt attraherad av håriga manskroppar.

Ser till min förfäran många äldre män som ser helt förvuxna ut i ansiktet, lurviga i både näsa, öron och ögonbryn som står ut flera centimeter... Riktigt förfärligt. Vill att män överlag ska trimma och ansa könshår och definitivt pungen, men håret på huvudet får gärna växa långt och ostyrigt. Mycket sexigt. Lite välklippt skägg kan också funka.

• Mia99

Det beror på mannen, men själv föredrar jag lite lagom på armar och ben, helst inget på bröstet, och absolut inget på ryggen, axlarna, halsen eller rumpan. Könshår och hår under armarna tycker jag är kolossalt avtändande. Lite skäggstubb kan vara snyggt om det sitter på ett ansikte som är utmejslat som på en grekisk staty. Skäggstubb på gubbar med dubbelhakor är däremot vidrigt. Yvigt skägg och mustasch är okej på jultomten, annars bläää. Huvudhår är snyggt, men om det är glest, så är det bättre med snaggat.

• Klangen

Hur kan man ha så mycket åsikter om hår? Det är lite roligt, precis som vi män kan säga "Du har för små bröst"...

Lite kul tycker ni nog att det är :P

• Fabian1965

Jag avskyr min kroppsbehåring.
    Som 50 plussare har hår dykt upp över allt.
    Hår i öronen, i näsan och till och med på kuken.
    Håren i öron och näsa trimmar jag bort, men hur fan får jag bort alla långa hårstron som finns på kukroten enda upp till ollonet?

Fy fan 

• Klangen

Jag tror det finns någon slags beskrivning om att håriga män har bättre insulinkänslighet.. Men det låter långsökt.. Lite som att om man har hårighet så är det ett tecken på hälsa..

Ändå tror jag att Fabio ligger ganska bra till med sitt breda ohåriga bröst.. Han lever ju på sin kropp och han verkar trimma och hålla rent ganska duktigt!

• Anonym (lent och hårfritt)
    Fabian1965 skrev 2022-06-06 17:34:38 följande:

Jag avskyr min kroppsbehåring.
    Som 50 plussare har hår dykt upp över allt.
    Hår i öronen, i näsan och till och med på kuken.
    Håren i öron och näsa trimmar jag bort, men hur fan får jag bort alla långa hårstron som finns på kukroten enda upp till ollonet?

Fy fan 

Usch vilket elände. Men du får trösta dig med att de flesta kvinnor efter en viss ålder får skägg och hår överallt där det inte ska vara;)
  • flygrl

Föredrar deffo att kroppshåret är kvar medans ansiktet helst ska va välrakat eller möjligen ett välansat skägg eller mustasch. Håret uppe på huvudet ska helst va hyfsat kortklippt eller möjligen kortsnaggat.

Män med renrakade kroppar är inte alls min grej.

Svar på tråden Kroppsbehåring män?