• Anonym (Hårig)

Kroppsbehåring män?

Hur ska männen sköta sitt kroppshår för att det ska falla er bäst u smaken?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kroppsbehåring män?
  • Anonym (Tjohoo)

Är så glad att jag inte är luden på kroppen. Ok, rätt ludna ben men inget på bröstet och håller efter pung och skaft. Jag hade inte om jag varit tjej tänt på en luden kille.
    Har dock inga problem med en "hårmus" men föredrar en ansad eller rakad.
    Inget problem som skulle starta ett världskrig kan jag tycka....

• Anonym (Slätt)

Jag föredrar naturligt hårlösa män, men om de har kroppsbehåring hellre ansat än rakat (rakprickar och stubb är värre än grizzlypäls) men bäst är ju att vaxa i så fall.

Men alla bestämmer själv över sin behåring.

• Klangen

Jag är ganska hårlös. En tjej som var intresserade mig frågade sin pojkvän om jag rakade bröstet för att jag hade lite hår.. Jag har nog minimalt med hår så att säga.. Armhålor och könshår..

Har också mycket hår på huvud

• Anonym (A)
    flygrl skrev 2022-06-06 18:58:35 följande:

Föredrar deffo att kroppshåret är kvar medans ansiktet helst ska va välrakat eller möjligen ett välansat skägg eller mustasch. Håret uppe på huvudet ska helst va hyfsat kortklippt eller möjligen kortsnaggat.

Män med renrakade kroppar är inte alls min grej.

Håller med
  • Anonym (Hårig)

Jag skulle egentligen lagt upp före och efter bilder men det känns absolut opassande.
    Tänkte gå på rakad pung och välansat. Slätrakat ansikte har jag, men nu var det mer kroppen som jag tänkte på. 

Vi män vill ju såklart vara attraktiva för er kvinnor. Så för viss del är det för er skull vi gör oss till. 

• Mia99
    Anonym (Hårig) skrev 2022-06-07 07:18:41 följande:

Jag skulle egentligen lagt upp före och efter bilder men det känns absolut opassande.
    Tänkte gå på rakad pung och välansat. Slätrakat ansikte har jag, men nu var det mer kroppen som jag tänkte på. 

Vi män vill ju såklart vara attraktiva för er kvinnor. Så för viss del är det för er skull vi gör oss till. 

Ja, då beror det på kvinnan. Vissa gillar naturligt, andra föredrar slätrakat. Du kommer aldrig att få ett konsensus från alla.

Välj din egen linje och kör på det som ger dig bäst självförtroende, det är det du vinner på i längden. Ingen normalt funtad människa med alla hästarna i hagen kommer att gå in i eller avsluta en relation baserat på ifall du rakar dig därnere eller inte.
  • Anonym (Hårig)
    Mia99 skrev 2022-06-07 07:25:33 följande:
    Ja, då beror det på kvinnan. Vissa gillar naturligt, andra föredrar slätrakat. Du kommer aldrig att få ett konsensus från alla.

Välj din egen linje och kör på det som ger dig bäst självförtroende, det är det du vinner på i längden. Ingen normalt funtad människa med alla hästarna i hagen kommer att gå in i eller avsluta en relation baserat på ifall du rakar dig därnere eller inte.

Såklart, det förstår jag. Men det börjar ändå visa dig på röstningen lite vad merparten tycker är snyggast/sexigast. 

Man märker ju lite trender när man är på offentliga badhus att män gör lite olika varianter. Jag får för mig att det är mer vanligt med helt slät män nu för tiden än när jag var yngre. 
    Det är nog trender som kommer o går.

• Anonym (Carinata)

Älskar håriga män. Riktig ordentlig matta på bröst och mage. Trassla in fingrarna där och känna håret mot min kropp. Ansad på resten. Hår i näsa och öron är inte kul. Lite jobbigt med sidorna på ryggen. 

Själv trimmad men rakar armhålorna och benen. Mer noga sommartid. En helt hårfri bringa på en man är för mig inget jag tänder på. Vilken tur vi är olika. 

• Anonym (Hårig)
    Anonym (Carinata) skrev 2022-06-07 11:58:48 följande:

Älskar håriga män. Riktig ordentlig matta på bröst och mage. Trassla in fingrarna där och känna håret mot min kropp. Ansad på resten. Hår i näsa och öron är inte kul. Lite jobbigt med sidorna på ryggen. 

Själv trimmad men rakar armhålorna och benen. Mer noga sommartid. En helt hårfri bringa på en man är för mig inget jag tänder på. Vilken tur vi är olika. 

Härligt att alla är olika. Ansad på resten så tror jag du syftar på kronjuvelerna
  • Anonym (Låta mig raka?)

Gärna hårig men att han låter mig få raka honom, kropp, kön, huvud...allt utom ögonbryn och ögonfransar (vill dock fixa till tex. unibrow).

Gärna också att han ger mig ansvaret för det att jag får hålla efter hans kroppshår och att han litar på mig med det. Jag gillar att göra en man len och fin. Även att han låter mig sköta hans hud och eventuella hudproblem. 

Det här är väl min fetisch kan man nog säga att få putsa fixa och göra en man len och fin. 

Svar på tråden Kroppsbehåring män?