• Anonym (wobble)

Hur sexigt är det med daller?

Framför allt när det gäller kvinnans rumpa då. Antar att kvinnor inte är särskilt förtjusta i daller hos män.

Stämmer det att kvinnor själva avskyr att ha dallerrumpa, medan männen älskar det? Eller är det så att kvinnorna börjar uppskatta det om de får massa beröm för hur det dallrar?

Sedan är det förstås en avvägningsfråga också, och därför tänkte jag köra en omröstning för att se vad FL tycker om detta daller:

https://webm.red/view/1r31.webm

Det där är en videofil mot en svart bakgrund (ingen reklam). iPhone-användare kan inte se den, men har du Android eller en PC ska det fungera. Tycker ni att den rumpan dallrar lagom, eller är det för mycket? Bara så att vi har något att relatera till.

Jag gissar att de flesta män tycker daller är otroligt sexigt, så länge dallret stannar på rumpan, låren och brösten. Har jag rätt eller fel?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur sexigt är det med daller?
  • Anonym (Tom)

Vad säger ni om den vänstra rumpan
    Rumpan dallrar lagom mycket, snyggt!
    Rumpan dallrar för lite
    Rumpan dallrar för mycket
    Jag är man, det där tycker jag är lagom daller
    Jag är man, det där tycker jag är för lite daller
    Jag är man, det där tycker jag är för mycket dalle
  • Klangen
    Anonym (Tom) skrev 2022-06-12 08:18:37 följande:
    Vad säger ni om den vänstra rumpan
    Rumpan dallrar lagom mycket, snyggt!
    Rumpan dallrar för lite
    Rumpan dallrar för mycket
    Jag är man, det där tycker jag är lagom daller
    Jag är man, det där tycker jag är för lite daller
    Jag är man, det där tycker jag är för mycket dalle
    Får jag rösta om?
  • Anonym (Estet)

Är kvinna och avskyr daller i alla former. Särskilt det som kommer av ålder och otränad livsstil. Min egen kropp har numera noll stadga efter klimakteriet. Fruktansvärt! Kan inte tända på det överhuvudtaget.

• Anonym (Ann)

Hatar att känna min rumpa dallra när jag går. Men min man älskar dallret.

• Anonym (W)

Fasta rumpor tack, inget j-a daller. 

• Anonym (wobble)
    Anonym (Estet) skrev 2022-06-12 12:38:59 följande:

Är kvinna och avskyr daller i alla former. Särskilt det som kommer av ålder och otränad livsstil. Min egen kropp har numera noll stadga efter klimakteriet. Fruktansvärt! Kan inte tända på det överhuvudtaget.

Men det är väl inte meningen att du ska tända på dig själv? Du menar kanske att du vill känna dig nöjd med dig själv?
    Anonym (Ann) skrev 2022-06-12 21:18:27 följande:

Hatar att känna min rumpa dallra när jag går. Men min man älskar dallret.

Hur mycket dallrar den jämfört med tjejen i TS? Och varför avskyr du dallret?
    Anonym (W) skrev 2022-06-12 21:35:45 följande:

Fasta rumpor tack, inget j-a daller. 

Varför?

Jag försöker uppmuntra till diskussion.

• Anonym (david)

Det är inte ett dugg sexigt med daller. Det tyder på övervikt och en osund livsstil. Själv blir jag avtänd direkt. 

• Anonym (wobble)
    Anonym (david) skrev 2022-06-14 07:13:00 följande:

Det är inte ett dugg sexigt med daller. Det tyder på övervikt och en osund livsstil. Själv blir jag avtänd direkt. 

OK. Inte ens lite är OK? Hur mycket är det i TS enligt dig? Tycker du att daller är osexigt oavsett var på kroppen det sitter?
  • Anonym (david)
    Anonym (wobble) skrev 2022-06-14 07:15:39 följande:
    OK. Inte ens lite är OK? Hur mycket är det i TS enligt dig? Tycker du att daller är osexigt oavsett var på kroppen det sitter?
    Om tuttarna på en kvinna dallar, så är det naturligtvis normalt, det är ju mestadels fettceller. Men på rumpan eller magen är det inte snyggt. Jag själv föredrar synliga muskler, dvs en atletisk figur med en tajt liten rumpa och platt mage. Överviktiga kvinnor tycker jag inte är ett dugg fysiskt attraktiva.

Tjejen i klippet ser helt normal ut förutom högra skinkan som flaxar på ett onaturligt sätt, det ser nästan artificiellt ut.
  • Anonym (wobble)
    Anonym (david) skrev 2022-06-14 07:45:59 följande:
    Om tuttarna på en kvinna dallar, så är det naturligtvis normalt, det är ju mestadels fettceller. Men på rumpan eller magen är det inte snyggt. Jag själv föredrar synliga muskler, dvs en atletisk figur med en tajt liten rumpa och platt mage. Överviktiga kvinnor tycker jag inte är ett dugg fysiskt attraktiva.

Tjejen i klippet ser helt normal ut förutom högra skinkan som flaxar på ett onaturligt sätt, det ser nästan artificiellt ut.
    OK, så tuttarna är OK haha. Består inte rumpan mest av fett också?

OK, så du tycker att hon i klippet dallrar supermycket. Det tycker inte jag. Bara så att vi har referensramar.
Svar på tråden Hur sexigt är det med daller?