Överraska min man
Tänkte jag skulle överraska min man med nått nytt, gärna lite kinky/spännande. Han är öppen för det mesta :) Någon som har förslag?
Tänkte jag skulle överraska min man med nått nytt, gärna lite kinky/spännande. Han är öppen för det mesta :) Någon som har förslag?
Klangen - lite light. Binda, lite anal stimulans. Kanske inte sååå kinky :)
Tack för tips!
Nu är det bara å åka :)
#min idé Håller helt med dig! Blir faktiskt äcklad att vissa svar jag fått här. Är på inget sätt intresserad av fler än två inblandade i vår relation.
Kul med rollspel! Det var ett roligt tips
@tom araya det hade jag gjort om jag tänkt på det. För det finns inte i min värld. Jag väljer att läsa det som ger mig något. Ändå, otroligt många som vill slänga in en tredje person. Känns mer som en dröm än att det är något de själva har varit med om. Jag är absolut inte pryd men många svar här är ju inte kinky, bara väldigt konstiga.
@nyfiken
Vilket uppsving! Vi har bundit varandra och varit nyfikna. Fantastiskt att "bara" vara bunden och han fokuserar på mig, och tvärt om såklart.
Det jag lärt mig mest av våra nya lekar är att orgasmen inte behöver vara i fokus. Vilket jag känt tidigare. Är fantastiskt härligt att vara fysiska, klämma, känna och slicka på varandra.
Mitt sexliv har aldrig varit bättre