Jag tror jag börjar bli galen.
Jag tror på riktigt att jag håller på att bli galen, fy fan vad jobbigt det är att bara vänta och vänta. Lever embryot eller är det dött? Fick en liiiten koagulerad blödning i torsdags på kvällen + mensvärk (mensvärk har jag dock haft till och från redan innan jag visste att jag va gravid). I förrgår va det en väldigt ljus ljusrosa färg på pappret när jag torkade mig. Är enligt mina beräkningar i vecka 5+5. Allt jag kan tänka på är om det lever eller om det är en missed abortion, jag blir knäpp. Jag kan inte tänka på annat. vad fan ska jag göra??? Ska träffa barnmorska den 20/6 för inskrivningsmöte men då kollar dom ju ingenting. Hur länge ska jag behöva må såhär? Jag är inte ens glad längre att jag är gravid utan jag känner bara en stor oro och mår piss psykiskt? vad fan ska jag göra? vet inte ens hur jag ska känna. Förlåt att Jag är så negativ men vet Inte riktigt hur jag ska vända på Detta eller vad jag ska göra, behövde nog mest få ventilera och skriva av mig. Kanske någon gått igenom samma?