Inlägg från: Anonym (Fd malus) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fd malus)

Jo jag skiter i dina barn!

Har också haft malusar och tror att singnaturen "Malus" har förväxlats med mig och vad jag skrivit i tidigare trådar.

Vill bara säga det.

Desa malusar tillhör dåtid, även deras far. Han har inte kontakt längre med mer än en av dessa tre. Till och med han insåg hur de är.
    Hur fan skulle jag då stå ut? När deras egen far inte längre gör det?

Men som sagt, det tillhör dåtid.

Lite knasigt att mitt gamla nick lever igen, fast genom någon annan. Det blir ju som gjort för missförstånd. Iaf för dem som har ett gott minne.

• Anonym (Fd malus)
    Anonym skrev 2022-06-21 19:39:14 följande:
    Okej där har vi det. Det är ju såklart dig jag syftar på när jag skrivit till den nya (Malus).

Vadå? Karln din uppfostrade bortskämda monster och nu när han inser hur fel han gjort så säger han upp kontakten? Rubbat.
    Detta var länge sedan.
    Alla ungar är över 30 idag.

Vi hade bara umgänge varannan helg och uppfostran stod mamman och hennes många år yngre pojkvän för. Pojkvännen var bara ett par år äldre än det äldsta barnet.

De kom två veckor en sommar men då flyttade jag min semester. Ska jag ha semester så ska jag vara ledig. Inte rodda andras barn.

Att han inte har kontakt med två av dem är för att de blivit något som samhället kallar för "extremister". Åt vänsterhållet.
    Alltså på riktigt, extreminster.
    Allt som inte applåderas totalsågar de, och min exman står inte och gör sig till för att duga.

Så såga inte honom. Han är en bra man. Men ingen kan ta vilken skit som helst för att duga som förälder till såna "barn".
  • Anonym (Fd malus)
    Anonym skrev 2022-06-21 20:01:57 följande:
    Pojkvännen till karlns ex var ett år äldre än äldsta barnet? Herregud.

Det krävs ganska mycket för att vara extremist. är de såna som kastar sten på poliser och hotar folk på nätet och blir aggressiva när de snackar politik med en motståndare, eller brinner de för särskilda frågor bara som de är väldigt engagerade i?

Även om jag skulle bli extremist så skulle inte mina föräldrar ta avstånd från mig. men skulle jag det så skulle de nog kontakta psykiatrin för då vet de att det slagit slint.
    Ett par år, men jo. Så var det.

Jag kan, som du förhoppningsvis förstår, inte gå in i detalj om detta.
    Vad vet jag, de kanske sitter här i forumet också?

Jag lägger ingen energi på dem längre, och det orkar deras far inte heller göra. Det får stå för honom.

Jag är iaf glad att slippa dessa individer.
    Även den som inte blivit skvatt galen.
Svar på tråden Jo jag skiter i dina barn!