Inlägg från: Glinda från Oz |Visa alla inlägg
  • Glinda från Oz

Tips på bra första behå?

Gillar hon toppar kanske en bra sport-bh vore något. Jag reagerar också på att du säger att vi inte vill ha spets mm vadå vi? Det är din dotter som bestämmer. För att inte skambelägga tycker jag du ska bry dig om hennes smak så lite så möjligt och informera om funktion istället.

• Glinda från Oz
    1Carro82 skrev 2022-06-20 12:02:55 följande:

Till er som kommer med tips och råd, tack! Till er andra, lägg ner tack! Jag är storbystad själv och ?behöver? stödet en behå ger precis på samma sätt som jag ?behöver? strumpor i skorna, det är helt enkelt jäkligt obekvämt utan.

Jag skulle tippa på att dottern har B-C kupa i nuläget och hon tycker det är skönt med stöd, brösten växer fort just nu och är ömma. Topparna hon har räcker inte till. Vi (som i jag och dottern) vill inte ha spets för att hon inte tycker det är fint, jag skuldbelägger inte. Hon är inte så mycket för spets, rosa, rosetter och liknande öht utan gillar hoodies och jeans... Vi är väldigt öppna både
    dottern , pappan och jag och pratar naturligt om sex, kropp osv. Det har aldrig varit något problem. Kan ni snälla ge er nu?

Då säger man att dottern inte vill ha spets. Vad du eller pappan tycker ska inte tas någon hänsyn till överhuvudtaget. 
  • Glinda från Oz
    1Carro82 skrev 2022-06-20 12:58:56 följande:

Jag har ingenstans skrivit att jag och pappan inte vill ha spets, jag har skrivit vi som i jag och dottern. Pappan lämnar med varm hand över detta till mig (och dottern) eftersom han inte kan ett dyft om behåar.

Men om man skall vara petig så skall jag inte ta någon hänsyn till vad DU tycker, jag tycker nog att du tar dig lite för stora friheter när det gäller att diktera villkoren för mina behåinköp. 

Jag har aldrig sagt att du ska t hänsyn till vad jag tycker jag säger att din dotter ska bestämma inte du. Vill du inte ha svar ska du inte fråga.
Svar på tråden Tips på bra första behå?