Inlägg från: Mortiscia80 |Visa alla inlägg
  • Mortiscia80

    Oväntad dumpning

    Låter som love bombing. INGEN pratar om ett framtida liv efter bara en månad. Dessutom verkar han konstig om han aktivt jobbar för att få sin chef uppsagd.

    Du behöver inte fundera så mycket på det här. Ni klickar inte och det beror inte på bara en dejt, efter så kort tid kan han inbilla sig en massa känslor men det tar mycket längre tid att skapa några djupare känslor. Han tyckte säkert om dig men du måste acceptera att han faktiskt inte har rätt känslor för dig egentligen, oavsett vad han sagt när han varit nyförälskad.

  • Mortiscia80
    Alvinochganget skrev 2022-06-20 09:02:39 följande:
    Verkligen love bombing, även om det smärtar att läsa. Jag tycker också att djupare känslor växer i långsammare takt. Något som han inte var beredd på att gå in i. Tror du att han kommer komma tillbaka och ångra sig? 
    Å ena sidan vet jag inte om han kommer göra det, å andra sidan spelar det ingen roll. Gör han det så säg bara nej, du är den som kommer stå där sårad i slutet när han dumpar dig igen eller visar annat on-off-beteende.
  • Mortiscia80
    Alvinochganget skrev 2022-06-20 09:12:29 följande:
    Ja han försökte få det till att vi ska forsätta ses, och hänvisade till våra planer om framtida dejter, vilket jag sa inte skulle hända. Då verkade han bli lite "paff". Jag vill att han ska inse vem det var han gick förlorad om. Jag skulle absolut inte kunna ta tillbaka honom eftersom han har visat att man inte kan lita på honom, om man blir dumpad efter en tröttare dejt. 
    Ja han tror ju att han ska kunna komma och gå som han känner för. Bra att du höll på din gräns! Jag tror att det skulle bli väldigt konstigt att ses som "vänner", och sen när han känner för det kommer han att försöka kyssa dig eller säga att han ångrat sig, en sådan person kan man mycket riktigt inte lita på.

    Han behöver inte inse någonting, du behöver bara gå vidare. Jag förstår att det skulle kännas bra att verkligen visa honom hur bra du är, men det kan du inte ändå. Om han visste det så skulle han redan ha värdesatt dig, så det kommer inte hända.
  • Mortiscia80
    Alvinochganget skrev 2022-06-20 11:07:06 följande:
    Fan vad du är klok, tack! Hans kompis frågade hur vårt samtal hade gått varpå han hade svarat att "Vi kommer nog aldrig kunna träffas igen :(", vilket stärker det du skriver om att han vill kunna komma och gå som han vill. Tråkigt, eftersom känslan av uppvaktning har varit så fin! 
    Haha tack ;) Jag tror du lätt kommer att hitta en annan kille som uppvaktar dig, och som är vettigare. Det finns gott om nya fiskar i havet!
Svar på tråden Oväntad dumpning