Inlägg från: Anonym (123) |Visa alla inlägg
  • Anonym (123)

Är hon för ung?

Jag både gifte mig och fick barn vid 19, mannen var 26. Gick hur bra som helst.

Skillnaden är dock att barnet var vårt gemensamma. Jag hade aldrig, vare sig då eller nu, givit mig i lag med någon med småbarn.

Så hade ts varit barnlös så hade jag sagt "kör bara kör", nu känns det mer tveksamt. Hon lär aldrig bli mer än en tillfällig sängvärmare. Dock är ts förhållande redan kasst och bör avslutas, så gör det först och lek sen... får bli mitt råd.

• Anonym (123)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-06-23 19:05:27 följande:
    Jag är en av dom otrevligaste här, tycker några.
    Ändå har jag inte använt personangrepp som många andra gör.
    Det är nog ett visst underhållningsvärde dock, eftersom moderatorerna här på FL tycker att det är acceptabelt.
    Tror inte att du ses som otrevlig, dock som ältande och tjatig.
  • Anonym (123)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-06-24 15:25:16 följande:
    Jag håller mig åtminstone till ämnet, och mina inlägg har relevans. Till skillnad mot många andra som bara gnäller, anmäler. Om man stör sig så på nåns inlägg, varför inte bara skita i att läsa dom?
    Vi har alla läst dina berättelser tusen gånger.
    Man ledsnar till slut.
    Och du har en förmåga att ta över folks trådar med ditt ältande.
  • Anonym (123)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-06-25 12:46:33 följande:
    Läs i trådar om åldersskillnader så ser du att dom flesta kvinnor dömer män. Och att det är mer fritt fram för kvinnor att själva träffa yngre. Högre i tak.

Tar bara några sekunder att scrolla förbi oönskade inlägg.

Jag är i grunden positiv.
    Men jag har inte mycket positivt att säga om dom flesta kvinnors inställning när det gäller åldersskillnader.
    Jag har svårt för hyckleri.
    Jag undrar två saker.

1. Om du skulle träffa en kvinna och hon berättar att hon brukar hänga i Familjelivs forum, berättar du då att du också gör det?  Berättar du att det är du som är Kaffedraken?

2. Om du skulle träffa en kvinna, ältar du då om detta som du tjatar söner forumet om jämt och ständigt?
  • Anonym (123)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-06-25 12:55:34 följande:
    Nej.
    Tack för svaret.
    Det var ju ändå bra att du inte skulle älta vidare.

Synd att du inte vågar stå för det du skriver här bara.
    Eller skulle du våga stå för att du hänger här, men inte som just Kaffedraken?
Svar på tråden Är hon för ung?