molly50 skrev 2022-06-26 22:47:11 följande:
Ja,men då kanske du ska söka hjälp för dina negativa tankar och fortsätta ditt ältande hos en psykolog istället för att spamma sönder trådarna här?
molly50 skrev 2022-06-26 22:47:11 följande:
Ja,men då kanske du ska söka hjälp för dina negativa tankar och fortsätta ditt ältande hos en psykolog istället för att spamma sönder trådarna här?
Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-06-27 05:17:58 följande:
Ja, det skulle jag kunna göra.
Anonym (Draktränare) skrev 2022-06-26 23:07:32 följande:
Hur göra om KD själv är terapeutisk initierad och sitter på fackkunskaper? Känslomässigt löpt amok i en "yrkesskada" och fylld av ältande och projicering. Alternativt traumatiserad av kvinnorna i sin direkta omgivning. Eller helt enkelt spelar alla ett spratt i sin självpåtagna KD roll??
I så fall krävs Ett erfaret Proffs eller En en erfaren Draktränare.KD. Molly tipset om att söka en psykolog låter gott som komplement till spamma trådar. Rådet har givits i välmening ett par gånger. Hur pass motiverad är du? Hur ser du själv på att
komplettera FL med det professionella samtalet som ett sätt att bearbeta antar jag negativa erfarenheter av kvinnor?
En strategi jag själv använder vid hang ups trots att jag är en erfaren "Draktränare" (busar lite här....).
Det är mindre trevligt med sådan traumatisering du antagligen exponerats för av kvinnofolk i din närhet. ?Dominanta?
Det täcka könet delar tyvärr erfarenheter av förtryck, exploatering och våld internationellt betraktat... I dömande av andras förehavanden är det möjligen så att kvinnor är snäppet värre än män, men det hänger i så fall ihop med deras mer utsatta position. Oxå i vårt land.
Personligen tycker jag dina inlägg är uppfriskande att läsa! Men som sagt undrar jag om du agerar ut något, som en utbrändhet, i en yrkesroll.