• Samiii

    RD8

    Jag gjorde misstaget att testa med en 2-dagars idag. Solklart minus.. och nu ger jag omedvetet upp.. solskenshistorier?

  • Svar på tråden RD8
  • Samiii
    millionvoices skrev 2022-06-24 16:23:42 följande:

     


    Du testar nog för tidigt. Ha is i magen och avvakta några dagar :)


    Jag hoppas det är det.. jag läste bara att så många testa RD8 och fått plus, hoppas du har rätt och trevlig midsommar! Skrattande
  • Samiii
    Jag är bara jag skrev 2022-06-24 18:15:36 följande:

    Det motsvarar bara 10 dagar efter äl och långt ifrån alla gravida får plus då. Vänta helst minst 3 dagar till.


    hoppas innerligt det stämmer, gav lite upp idag.. tack för pepp!! och trevlig midsommar!
  • Samiii
    Ellie skrev 2022-06-24 10:49:31 följande:

    Jag testade mycket svagt positivt på RD6 med 5-dagars. Innan dess neg. Du borde kunna testa pos tidigast imorgon eller i övermorgon.


    Jag hoppas det, RD9 imorgon tänker nog vänta med att testa till söndag iaf. haha tålamod är ju INTE min starka sida!
  • Samiii
    Jag är bara jag skrev 2022-06-24 18:15:36 följande:

    Det motsvarar bara 10 dagar efter äl och långt ifrån alla gravida får plus då. Vänta helst minst 3 dagar till.


    Ska försöka hålla mig i tre dagar till.. men det är nog lika bra. 
  • Samiii
    Carina82 skrev 2022-06-24 23:00:05 följande:
    Vet att fler sagt det här men du testade väldigt tidigt med tanke på att du satte in en tvådagars. Tror att dom du hört om som testat positivt på rd8 är såna som satt in en femdagars. Så ha lite is i magen och testa igen om.. typ fyra dagar? Håller alla tummar för dig Hjärta
    Tusen tack Hjärta.. ja jag tror samma.. 
  • Samiii
    Orkidé8181 skrev 2022-06-25 16:43:10 följande:
    Jag har också 2 dagars, 2 st, testdag 1/7 Glad
    Vad roligt, lycka till!!Skrattande
  • Samiii

    Är i RD10 nu, testade negativt igår så undvek att testa idag.. fler som ruvar? {#emotions_dlg.flower}

  • Samiii
    Hoppaspåbebis skrev 2022-06-29 10:00:34 följande:
    Hur har det gått för dig? ruvar på en 3 dagars tjuvtestade igår men visade negativt :( TD nu på lördag?. Tappade hoppet lite? 
    Åhh, håller ändå tummarna. Jag har inte testat mig sedan RD11 och har väl antagit att jag inte är gravid.. har dock ej fått mens men läst att alla inte får det heller. vi har samma testdag Skrattande men läkaren sa att jag ändå ska testa fredag.
  • Samiii
    Hoppaspåbebis skrev 2022-06-29 11:03:50 följande:

    När e din TD? 

    om du tar progestero så kan den skjuta upp mensen. vissa för mens ändå trots det men så fort vissa slutar så kommer den 


     


    Lördag officiellt, men de sa att jag kan testa på fredag. Har du haft några känningar? Egentligen ska man inte tjuvtesta men det är såååå svårt att hålla sig.. ja så kmr väl få den I helgen :/
  • Samiii
    Hoppaspåbebis skrev 2022-06-29 16:44:42 följande:

    Samiii: har inte haft så mkt känningar nu det senaste men fortfarande lite ömma bröst bara å vart lite mer trött än vanligt..  själv då? 


    Endast mensvärk? vi får ändå hålla tummarna till TD!
  • Samiii
    Hoppaspåbebis skrev 2022-06-29 20:33:13 följande:
    okej! Håller tummar å tår att det kommer visa ett plus! 
    Blev minus idag och fick nu sluta med cyklon också Tyvärr.. förhop bättre lycka för dig!!
  • Samiii
    Hoppaspåbebis skrev 2022-06-30 20:22:07 följande:
    Men va inte din testdag på lördag? 
    Jo men Eftersom tester visa negativt idag tog vi det som att jag inte är gravid. vill inte gå på tabletterna mer än jag måste 
Svar på tråden RD8