Anonym (Tina) skrev 2022-06-26 21:27:36 följande:
Samma här. TS verkar ha fått detta om bakfoten.
Det verkar så. Helt klart.
Anonym (Da) skrev 2022-06-26 23:48:38 följande:
Nice, är du snygg?
Öhh, gillar du jordgubbar? (Lika relevant för ämnet nämligen :P )
Anonym (fg) skrev 2022-06-27 01:30:56 följande:
EnAnonumius skrev 2022-06-26 15:32:56 följande:
Sen när nyser man genom näsan enbart? Vem har inbillat dig det?
En nysning sker genom munnen och kan även ibland även bli både genom munnen och näsan.
Haha är det så?
Men minns att jag nös hårt i klassrummet i armvecket på tröjan och då var det ur näsan. Det var inte mysigt överhuvudtaget. Inte heller gjorde sig saken bättre genom att vi satt i en trång jäkla cirkel med stolarna o jag längst bort längst in o ville till toan då det rann ur hela näsan. Alla i klassen måste ha sett det. Usch. Efter det så höll jag iallafall för näsa vid en hård jäkla nysning och det gjorde så himla ont minns jag. O efter den gången så låser sig övre gommen upp till näsan när jag nyser.
Det är så jag minns det iallafall. Men nu verkar ju alla ha samma handikapp ju så det blev väldigt skumt. Är det er det är fel på eller, för uppenbarligen verkar det ju inte som att det är fel på mig då ? Hahaha
Men visst herregud nös jag genom näsan som barn.
Det måste ha vart en jobbig upplevelse det du beskriver och kanske har du fått nån låsning pga det MEN utan att nu va nån expert fortsätter jag hävda man ffa nyser genom munnen. Och så är det nog för dom allra flesta människor och därmed knappast ett handikapp eller hur?
Så chilla och försök ta in det vetja! Det är inget fel på dig, du är helt normal och det finns inget att oroa sig för! 
EnAnonumius skrev 2022-06-27 05:38:13 följande:
Då är i så fall hela världen handikappad då majoriteten av folket nyser genom munnen.

Anonym (fg) skrev 2022-06-29 05:01:08 följande:
Haha verkar nästan så ????