Trött på alla onaturliga kvinliga kroppar - tycker inte det är attraktivt alls faktiskt
Tittat en del på program så som naked attraction, paradise hotel och annat skit. Ser ofta kvinnor med silikonbröst, tatueringar över magen och kroppen, oftast smala, ofta piercing i bröstvårtan, ofta solbrända, helrakade fittor m.m.
Jag är så trött på detta. Jag attraheras inte av det öht. Vart har alla naturliga kroppar tagit vägen? Med naturlig menar jag inte att man måste vara kraftigt överviktig och helt ha tappat tanken på att bry sig om sitt yttre, men jag tror de flesta förstår vad jag menar.
Jag är ung kille, men så jävla less på detta. Vill se mer naturliga kroppar. Kroppar utan den här kosmetiska skiten. Vart har alla naturliga tagit vägen? Och varför är det så tabu mer kroppsbehåring på kvinnor? Jag har egentligen inget emot att en kvinna har hår mellan benen, under armarna och på benen.
Nu kanske det låter som om jag är en ovårdad skokgsmulle. Så är det inte. Jag är själv ganska vältränad och tänker på det yttre, men jag försöker samtisigt vara naturlig. Syrketränar, men använder aldrig anabola eller liknande. Tatuerar mig inte osv. Brys mig inte om håret mellan benen eller på benen, eller under armarna.