• lenny1998

Telefonsex, hiss eller diss?

God kväll! Vad tycker ni om telefonsex/bildsex eller vad man ska kalla det. Prata i telefon och berätta vad man vill göra med varandra medans ni båda onanerar, eller chatta någonstans och skicka bilder till varandra för att tillfredsställa varandra. Om ni har testat detta, i så fall vad tyckte ni? Är det en hiss eller diss? 
    Personligen så går jag verkligen igång på det och skulle kunna göra det flera gånger om dagen (M24) men skulle vara kul och höra vad andra tycker. 

• Svar på tråden Telefonsex, hiss eller diss?
  • Fjäril kär

Med rätt person är det hett. Dvs en person jag redan är attraherad av och tänder på och vet vem han är. 
    Men fullständigt ointressant av att göra det med nån random okänd person via typ Tinder eller så... Blää

• Anonym (Nej)

Totalt ointressant. Det ska vara om det är ens egen partner och att han faktiskt kan uttrycka sig på ett bra sätt.

• Anonym (Distansförhållande)

Har haft skype-sex i perioder när jag och maken bott i olika länder långt ifrån varandra utan möjlighet att träffas på några månader upp till två år. Har hållit liv i kärleken och lusten på det sättet. Det har varit en näst bästa-lösning för oss men otroligt sexigt och hett också. Bästa är när vi bestämt att vi ska ha en "dejt" på kvällen och man fått gå och längta och tråna hela dagen, jag har förberett med att raka mig och tvätta mig så jag varit sjöblöt redan innan vi ringer upp ;)

• Anonym (tjej)

Häftigt! Glad tänder i telefonsex när jag hör mannen onanera och ejakulera. Bra ljudkänslighet i min iPhone. 

• Sharpshooter

Telesex kan vara väldigt bra, men det är som all annan sex,det gäller att vara på samma våglängd.....
    Väldigt spännande om man hittar någon okänd det klickar med..... men väldigt ovanligt.

• Anonym (tjej)
    Sharpshooter skrev 2022-06-27 09:13:36 följande:

Telesex kan vara väldigt bra, men det är som all annan sex,det gäller att vara på samma våglängd.....
    Väldigt spännande om man hittar någon okänd det klickar med..... men väldigt ovanligt.

Precis så funkar det! Bara intressant med män på samma våglängd som min. Blir väldigt kåt när ljud av runkande kommer och flämtningar och rop vid sprut Glad 
    Faktiskt aldrig testat med för mig obekant random man...
  • Sharpshooter
    Anonym (tjej) skrev 2022-06-27 10:36:25 följande:
    Precis så funkar det! Bara intressant med män på samma våglängd som min. Blir väldigt kåt när ljud av runkande kommer och flämtningar och rop vid sprut Glad 
    Faktiskt aldrig testat med för mig obekant random man...
    Kanske vore spännande att testa för dig..... synd att vara nyfiken. 
  • Guldnovan

Har haft en hel del av det i olika varianter, både främlingar och de jag träffat. Nu är det inte intressant längre och den enda jag har kvar med träffar jag också  regelbundet. 
    De jag haft kontakt med var oftast i förhållande och hade  det som extra krydda i hemlighet. Men jag som singel behöver ju inte det och vill hellre träffas så därför blev det ointressant till slut. 

• Sjobefal

Tycker det kan vara riktigt härligt att både prata, lyssna och/eller titta på bilder och film. Har testat med både kk och okända.

Hör av er om i vill testa något, går att lösa anonymt.

• Anonym (Nix)

(Kvinna)Jag skulle inte tända på det om  var en okänd person, men om de är någon jag tycker är attraktiv eller är kåt på skulle jag gilla de. Finns en kille jag tycker är attraktiv och de räcker han skickar en selfipå sitt snsikte för ha ska känna pirr .

Svar på tråden Telefonsex, hiss eller diss?