• Anonym (W)

Tjejer som får luft när man raggar

Tja,

Har ni stött på tjejer som är trevliga och artiga tills man raggar och då får de luft? 

Enligt mina erfarenheter är det oftast tjejer som är osäkra på sig själva och ska låtsas som oftast får såna humörsvängningar. 

Vad tycker ni?

• Svar på tråden Tjejer som får luft när man raggar
  • Klangen

Vet inte vad jag tycker om det men jag fick ett "moget" fruntimmer efter mig idag efter att jag nobbat två 18 åriga flickor.. Tydligen blev jag bete för henne då men..

Hon fick mig att bedöma vad jag såg när jag tittade på henne, hon såg inte helt ofräsch utan men var lite av det äldre slaget.. Folk är så inne på att hitta ligga nu för tiden och jag sitter mest och gillar att bli intresserad av..

Vet inte vad som gäller egentligen, kanske är jag lite repressed och har svårt att ta klivet. Jag gillar att onanera men det svåra är väl att få bukt på problemet med den andra personen. Ser inte att jag agerar så stort här i livet, jag är inte "fri"...

Vad sa du?

• Anonym (Öhh?)

Du får nog fråga lite mer begripligt.

• Anonym (W)
    Anonym (Öhh?) skrev 2022-06-27 20:34:43 följande:

Du får nog fråga lite mer begripligt.

Det finns inget att fråga dig iallafall
  • Anonym (qqq)
    Anonym (W) skrev 2022-06-27 20:30:30 följande:
    Tjejer som får luft när man raggar

Tja,

Har ni stött på tjejer som är trevliga och artiga tills man raggar och då får de luft? 

Enligt mina erfarenheter är det oftast tjejer som är osäkra på sig själva och ska låtsas som oftast får såna humörsvängningar. 

Vad tycker ni?

Vad vi tycker? 
    Jag tycker att det här var en antingen omogen eller en egofixerad kommentar - kanske både och. Varför ska man vara vara artig och tacksam om någon raggar, och man inte vill bli raggad på? Lär dig lite haft i stället så kommer inte folk "få luft".

Varför kallar du det humörsvängning när en person inte vill vara med dig?  
  • Anonym (qqq)
    Anonym (qqq) skrev 2022-06-27 20:37:37 följande:
    Vad vi tycker? 
    Jag tycker att det här var en antingen omogen eller en egofixerad kommentar - kanske både och. Varför ska man vara vara artig och tacksam om någon raggar, och man inte vill bli raggad på? Lär dig lite haft i stället så kommer inte folk "få luft".

Varför kallar du det humörsvängning när en person inte vill vara med dig?  
    "lär dig lite hyfs" (skulle det stå)
  • Anonym (W)

Du tar texten helt ur kontext, nu diskuterar jag varför de får luft. Inget annat. 

Har de verkligen så dåligt självförtroende?

Anonym (qqq) skrev 2022-06-27 20:38:16 följande:
    "lär dig lite hyfs" (skulle det stå)
  • Anonym (Öhh?)
    Anonym (W) skrev 2022-06-27 20:36:20 följande:
    Det finns inget att fråga dig iallafall
    Då lär du ju inte få några begripliga svar heller .... vilket redan visat sig?
  • Tukt

Varför de får luft? Ja annars skulle de väl kvävas.
    Men rent generellt kan man ställa sig frågan: Måste jag ragga?

• Anonym (S)

Det är deras sätt att visa att de inte är intresserade av dig. Förmodligen har du lika tråkig attityd irl som i tråden, eller så är du väldigt jobbig. Lär dig att backa innan de behöver säga ifrån.

• Klangen

Arrogans leder ingen stans.. Jobba på att bli mer mänsklig och ta vara på såna här situationer som lärdomar!

Svar på tråden Tjejer som får luft när man raggar