Är du aktiv på Instagram?
Ja
Nej, men kollar andras
Nja sådär
Har inte ens instagram
Ja
Nej, men kollar andras
Nja sådär
Har inte ens instagram
Skulle bli en omröstning, funkade ej..
Svarar ändå även utan omröstning :) Nja sådär nu i en period. Instagram tog död på fotolusten totalt för en tid sedan. Allt som uppskattas överlag på Insta är sönderrredigerade bilder. Sedan all reklam som kommer i flödet, man måste ställa in varje gång man går in att man vill se de man följer, alltså nä.
Mår faktiskt bättre av att faktiskt vilja fota något, göra saker numera utan att tänka hur ska jag lägga upp detta bäst på Instagram. Hoppas fler minskar el slutar med Insta.
Jag får inte ha Instagram. Eller får och får, jag avråds från att ha det. Jag har en personlighetsstörning med sjukligt uppmärksamhetsbehov och i samråd med psykiatriker har jag lagt ner Instagram.
Inte jag personligen, men min häst har ett konto som jag uppdaterar åt honom. Han har fler följare än vad jag har på mitt privata konto...
Jag personligen var mer aktiv förut och har mått bättre på något sätt när jag inte varit lika aktiv.
Sen har jag avföljt en massa och följer väll mer personer med till exempel vackra naturbilder osv. Men förut följde jag bara massa influencers..
Nej, det är jag inte.
Har ett konto men det är två år sedan jag loggade in sist. Har inte laddat ner på nya mobilen. Lika med fb. Inaktiverat kontot för två år sedan. Lika bra att ta bort det iofs.
Nu kan man ju ha messenger ändå.
TikTok är 100 ggr roligare.