• Svennebanan75

Par som söker extra man

Det var ett tag sedan jag deltog som den extra killen tillsammans med ett par.
    Ni par som gillar extra killar, vad styr ert val av extra kille? Var hittar ni den extra killen?
    Är BC ens aktivt fortfarande, tycker mig ha läst att den har slutat underhållas och det inte går att få med som ny medlem längre??

• Svar på tråden Par som söker extra man
  • Anonym (Bc lever)

Jo det går att bli ny medlem nu..

• Anonym (f.d swinger)

BC är en skitsida. De fåtal tjejer som finns där har antingen seriösa problem eller är bara ute efter uppmärksamhet. Visst finns det några som verkligen vill ligga, men de är antingen stora som  hus eller så finns en "daddy" i bakgrunden som vill stå och runka och klappa dig på rumpan när du har sex med "hans" kvinna.

Swingers livet är inget att ha. Stora risker också för allehanda smittor i dessa tider.

Ta hand om dig och hitta en vettig partner istället.

• Anonym (Sylvester)
    Anonym (f.d swinger) skrev 2022-06-29 14:09:58 följande:

BC är en skitsida. De fåtal tjejer som finns där har antingen seriösa problem eller är bara ute efter uppmärksamhet. Visst finns det några som verkligen vill ligga, men de är antingen stora som  hus eller så finns en "daddy" i bakgrunden som vill stå och runka och klappa dig på rumpan när du har sex med "hans" kvinna.

Swingers livet är inget att ha. Stora risker också för allehanda smittor i dessa tider.

+ 1
  • johanunderbar
    Anonym (f.d swinger) skrev 2022-06-29 14:09:58 följande:

verkligen en skitsida
  • Anonym (f.d swinger)
    Anonym (Empatiska) skrev 2022-06-30 18:16:36 följande:

Buttermutta vi har som par hittat riktiga guldkorn på bc. Både par och extra kille. Skulle nog utvärdera inåt innan allmänna råd
    J&A

Jag har "utvärderat" så det räcker och blir över. Inget för mig. Men det är säkert bra för tjejer med bekräftelsebehov.
  • Anonym (f.d swinger)
    Anonym (Empatiska) skrev 2022-07-01 15:11:25 följande:

Fd swinger: respekterar allas val, åsikter och tro. Bra att du vet vad som är rätt för dig. Tråkigt att du inte kan se och inse att något annat kan vara rätt för dem. Bara att skippa din ?bucket-list? och sitta safe restan av livet

Det är inget som är tråkigt och har inte med någon "bucket" list att göra. Konstaterar att det finns äkta kvinnor ute där i verkligheten som inte har behov av att vältra sig i trånande mejl från knullsjuka gubbar.

Jag håller mig till dessa, och mår bra av det. Jag mådde inte bra av BC.
Svar på tråden Par som söker extra man